Strategický marketing řetězce Billa povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.

Ivana Stará má dlouholeté zkušenosti v oblasti retailu. Podílela se na vytváření identity a komunikační strategie značek Tesco, Albert a Benu. V posledních třech letech byla zodpovědná za tvorbu a realizaci brandové i mediální strategie, online
a sociálních médií a celkovou marketingovou komunikaci společnosti Tesco Česká republika.

Ivana Stará vystudovala Technickou univerzitu v Liberci a marketing na Central College v Sydney.

Ivana Stará
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk