Strategii a byznys agentury Mindsquared vede Michal Ťoupalík

Agentura Mindsquared posiluje svoji manažerskou strukturu, nabírá nové odborníky a provádí vnitřní reorganizaci. Pozici strategy & business director zastává od dubna Michal Ťoupalík, který přišel z digitální agentury Marketup.

„Reorganizace a posilování týmu nám umožní dlouhodobý růst. Cílem je postavit zkušený a seniorní tým, nejen na úrovni nejvyššího managementu, ale i na středních pozicích, abychom byli schopni nadále vylepšovat a rozvíjet služby našim stávajícím klientům, a především získávat nové zakázky,“ vysvětluje ředitelka agentury Mindsquared Petra Pipková.

Michal Ťoupalík do Mindsquared přišel z digitální agentury Marketup, kde vedl tým klientského servisu, nákupu médií a strategie. Dříve působil sedm let na pozici ředitele klientského servisu agentury OMD ze skupiny Omnicom. Další zkušenosti na poli online reklamy získal během osmiletého působení ve skupině GroupM v rámci WPP.

Mindsquared výrazně posiluje svůj tým už od začátku roku. Tehdy nastoupila Renata Smutná na pozici finanční ředitelky. Renata má dlouholeté zkušenosti z finančního řízení společností v Asii i USA. Aktuální management Mindsquared tak sestává z Petry Pipkové, Filipa Doubka, Michala Šedy, Kateřiny Uhrové, Renaty Smutné a Michala Ťoupalíka.

Agentura posiluje střední management: do oddělení client service přišel Vojtěch Lukáš na pozici „client success team lead“. Dříve působil v agentuře Dentsu, kde zastával pozici ředitele klientského servisu. Nový střední management se formuje v oddělení tradingu a nákupu. Jeho jednotlivá oddělení povedou Jana Havlová, Daniela Grmelová a Anita Žáková. A pod vedením Kateřiny Uhrové se průběžně posiluje i digitální oddělení.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk