Vedení Knihobotu posiluje Ladislav Bárta z Rohlíku

Jako prozatímní provozní ředitel pomůže Ladislav Bárta Dominiku Gazdošovi s vedením Knihobotu a jeho expanzí.

Číslem dvě se v Knihobotu jako „interim COO“ stává Ladislav Bárta. Za sebou má více než šestileté působení ve společnosti Rohlík, kde odpovídal za provoz čítající dva sklady a více než 800 zaměstnanců, později pak vedl expanzi firmy do šesti zemí Evropy. Mezi lety 2012 a 2016 pracoval také v rámci skupiny ČEZ jako šéf inovací či strategický specialista. Jeho úkolem v Knihobotu je pomoci Dominiku Gazdošovi s vedením firmy a připravit provoz na rozšiřující se německý trh.

„Mám velkou radost, že se nám podařilo Láďu získat pro naši věc. Z Rohlíku má bohaté zkušenosti s expanzí do zahraničí, a to je právě to, co nyní potřebujeme,“ komentuje Dominik Gazdoš, zakladatel a CEO Knihobotu, a dodává: „Jsem rád, že mi v tomto směru pomůže s řízením firmy jako takové, abychom se nezasekli a nezkostnatěli, ale abychom mohli dále růst stejným tempem.“

Bárta se stane podle Gazdoše v rámci firmy číslem dvě. Jeho cílem je připravit celou organizaci na až 20násobný růst, který by měl brzy přijít v případě úspěchu zejména na německém trhu. Sám Gazdoš se pak chce zaměřit na strategii Knihobotu a více strategicky posouvat jednotlivé týmy.

„Projekt sleduji a fandím mu už od jeho počátku. Vždy se mi líbilo, že dělá něco, co má velký potenciál, ale i hlubší smysl a přidanou hodnotu pro společnost. Nabídku Dominika jsem rád přijal a na tu výzvu se těším. Myslím, že se budeme dobře doplňovat. Já pomohu s exekucí a škálováním a Dominik se bude moci ještě více věnovat rozvíjení služby pro zákazníky a dlouhodobým vizím,“ uvádí ke spolupráci Ladislav Bárta.

V Knihobotu se s Bártou zatím domluvili na šestiměsíční spolupráci. Nová posila je první z tváří nově vznikajícího C-level týmu, který Knihobot vzhledem ke svému očekávanému růstu buduje.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720