Vybudoval marketing Woltu, teď míří do mediálky

Daniel Blažek po dvou letech opouští doručovací službu Wolt a nastupuje do mediální agentury Omnicom Media Group na pozici transact director.

„Po dvou náročných, ale krásných letech ve Woltu jsem se rozhodl přijmout novou výzvu od Luděk Hatoň a vyzkoušet si poprvé kariéře práci v prostředí mediální agentury. Chtěl bych moc poděkovat Jan Foret, že mi tehdy uprostřed lockdownů dal tuhle skvělou příležitost. Byla to velká jízda, a to kam jsme dokázali český Wolt za tu dobu posunout, je neskutečné,“ uvedl Blažek v příspěvku na sociální síti LinkedIN. 

Zkušenosti ještě před působením ve Woltu sbíral Blažek jako ředitel marketingu v cestovní agentuře Invia.cz, kde zastřešoval aktivity na českém, slovenském a maďarském trhu. Působil také jako marketingový ředitel pro český a slovenský trh nákupního rádce Heureka.cz a marketingového manažera dělal například také ve vydavatelství Mafra.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk