Pavel Hluchý přechází z YYY agency do Seznam Brand Studia

Grafický designér a kreativec Pavel Hluchý zamířil z pražské marketingové agentury YYY, kde působil poslední dva roky, do rozšiřujícího se týmu nativní reklamy české technologické jedničky Seznam.cz. V Seznam Brand Studiu bude působit na pozici Head of Art, kterou zastával i ve svém předchozím působišti.

Hluchý má za sebou dlouholetou kariéru v oblasti kreativních konceptů a grafického designu. Sedm let působil v agentuře Konektor, která se věnuje strategické komunikaci, public relations, reklamě, digitálnímu či influencer marketingu i public affairs jako Senior Art Director a Creative Director. Předtím pracoval pro známé agentury jako je WMC/Grey nebo Young&Rubicam.

Seznam Brand Studio nabízí klientům celou řadu produktů, jako je Seznam Native, product placement, podcasty, seriály, testování produktů, kontextovou reklamu a řadu dalších. Kampaně připravuje napříč širokou reklamní sítí technologické firmy Seznam.cz. „Chceme příběhy podnikání nebo značek představovat živě, a hlavně citlivě a nenucenou hravou formou, proto v poslední době čerpáme hodně inspirace ze zahraničí, ale také rozšiřujeme kreativní část týmu,” komentuje příchod Hluchého vedoucí Seznam Brand Studia Ondřej Sitta. 

V Seznam Brand Studiu aktuálně působí 32 nadšených marketérů, storytellerů, grafiků a kodérů. Tým letos posílil například i o editora Aleše Mečíře, který dříve působil na stejné pozici v Hospodářských novinách ve vydavatelství Economia.

„Jsem rád, že mohu spojit síly s rozvíjejícím se týmem Seznam Brand Studia. Je to pro mě velká výzva i z toho důvodu, že studio v soutěži Native Advertising Awards získalo celkem šest medailí a mezinárodní porota Native Advertising Institute ho ocenila jako vůbec nejlepší studio nad 20 zaměstnanců na světě. Tým je tak plný opravdových profesionálů z oboru. Rád posouvám hranice kreativního ztvárnění a věřím, že v oblasti vizuální stránky nativních článků Seznam Brand Studia, které klientům generují miliony přečtení, k tomu budu mít dostatek prostoru,” říká Hluchý.

Ve svém volném čase je Pavel Hluchý mimo jiné velkým fanouškem originální módy a coby vystudovaný krejčí dlouhodobě rozvíjí značku motorkářského oblečení Kalup.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk