Agentura Symbio rozšiřuje tým

Čtyři posily mají agentuře pomoci s tvorbou brand a digital experience. Nastoupili Alena Zachová, Martin Gočik, Barbora Kočí a Barbara Zelená.

Tým agentury Symbio se rozrostl o nové lidi se zkušenostmi z integrovaných kampaní i ryze digitálního prostředí. Mají pomoci při tvorbě brand a digital experience. „V Symbiu se specializujeme primárně na BX a DX. V týmu ale máme i zkušené marketéry a kreativce s mnohem širším záběrem, neustále tak prohlubujeme naši expertizu. A teď vítáme další posily,“ uvedl Robert Haas, spolumajitel agentury Symbio.

Na pozici social media manažerky nastupuje Alena Zachová. Od sociologického výzkumu online chování české populace a rozvoje digitální gramotnosti v ČR se postupně dostala do čela social týmu v Newton media. Tam pomáhala firmám a institucím odkrýt stopu jejich značky v online prostředí, analyzovat dopad krizových situací na značku a budovat vztah se zákazníky prostřednictvím sociálních médií. „Sociální sítě dokážou výrazně ovlivnit vztah zákazníka se značkou. Aby byl ale kvalitní a dlouhodobý, je potřeba je chytře propojit s ostatními touchpointy. I v tom jsme v Symbiu zajedno,“ řekla Zachová.

Do kreativního týmu Symbia přichází copywriter a idea maker Barbora Kočí. Během svého působení v agenturách Media Age a Justmighty pracovala pro značky Škoda Auto, Kofola, Kooperativa, Nextbike nebo Hartmann-Rico. „Pro Symbio jsem se rozhodla hlavně kvůli lidem, atmosféře a koncepčnímu vedení. Oceňuju, že tady má každý člen týmu zdravou míru svobody a možnost věci posouvat,“ popsala Kočí.

Tým, který se stará o grafické zpracování kreativních výstupů a vizuální identitu, posílil grafický designér Martin Gočik. V minulosti působil jako freelance UI designer a brand manažer. Na pozici senior graphic designer a později head of graphics pracoval pro Mall.cz nebo Košík.cz, kde vedle vizuální identity Košíku úzce spolupracoval s UI a UX týmem a přetvářel web značky do modernější a uživatelsky přívětivější podoby.

Tým client service rozšířila Barbara Zelená, která působila v agentuře S5ive coby grafická designérka a později jako group head. Měla na starost vývoj produktu interních značek Engelmüller, Stratosphere Boards a Wake & Fun. Později se rozhodla své zkušenosti zužitkovat na pozici account manažerky. Po práci pro klienty jako Mitsubishi, Orlen Unipetrol nebo ERV Evropská pojišťovna se chce dále rozvíjet právě v Symbiu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345