Fischer, Donathová, Třešňák a Hron nastupují do týdeníku Euro

Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta dále personálně rozšiřuje redakci o komentátora Petra Fischera a další novináře. Novým šéfeditorem Eura je Petr Třešňák, na pozici redaktorky nastoupila Klára Donathová a nově přichází editor Michal Hron.

Redakce týdeníku Euro pod vedením šéfredaktora Ondřeje Hergesella doplňuje tým o nového spolupracovníka Petra Fischera. Ten byl komentátorem v Lidových novinách, české redakci BBC, vedl kulturní rubriky v Hospodářských novinách a České televizi, naposledy byl šéfredaktorem Českého rozhlasu Vltava.

Staronovou tváří v týdeníku Euro je Klára Donathová, která se zaměřuje na lifestylová témata, zejména gastronomickou scénu. Mimo jiné stojí za speciálem Top restaurace. Novým šéfeditorem Eura je Petr Třešňák, dosavadní editor serveru Euro.cz. V minulosti působil mimo jiné v deníku E15. Editor Michal Hron má za sebou praxi v serveru iDnes.cz, Novinky.cz a v Hospodářských novinách.

„Do redakce přicházejí vyzrálé novinářské osobnosti, které přinášejí erudici a nový pohled na zásadní byznysová i politická témata. I díky nim zůstane týdeník Euro nejsilnějším ekonomickým titulem na trhu,“ říká Ondřej Hergesell.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka