Do WOO přichází nový Head of Social Petr Míka a Art Director Václav Vanter

Agentura World of Online rozšířila své social media oddělení a oddělení kreativy. Dohled nad správou sociálních sítí významných značek společností Unilever, elem6 a Amica přebírá Petr Míka, který přišel z agentury Kindred. Do agentury nastoupil v červnu tohoto roku. “WOO mi dalo možnost realizovat své nápady. Mám k jejich realizaci tým skvělých lidí. Věřím, že o výsledcích našeho oddělení hodně uslyšíte.” říká.

Václav Vanter

Kreativu WOO zastřešuje nový Art Director Václav Vanter, který sbíral na této pozici zkušenosti v regionálních reklamních agenturách. Je také zakladatelem e-shopové značky Lalawoom. “World of Online je pro mě příjemným překvapením. Věřím, že společně zvládneme dosáhnout efektivního způsobu komunikace mezi brandem a zákazníkem. Grafika musí lidi bavit, ale zároveň nesmíme zapomínat na to, že musí být také funkční. Bude to jízda na kterou se těším.”

Agentura World of Online se specializuje na online marketing. Její hlavní doménou jsou influenceři a správa sociálních sítí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka