Chcete pochopit Generaci Z? MAM class vám ukáže, co opravdu funguje

© MAM

Univerzální strategie na generaci Z nefungují – klíčem je pochopení subkultur, motivací a kontextu. Na třetím letošním MAM class zjistíte, proč autenticitu nelze naprogramovat a jak oslovit mladou generaci bez klišé.

Třetí letošní MAM class, která se uskuteční v úterý 25. února, nabídne nový pohled na to, jak (ne)komunikovat s generací Z. Mladá generace není jednolitá skupina, a přesto se značky často snaží oslovit „GenZ“ univerzálními strategiemi, které selhávají. Nejčastější chybou je slepá honba za trendy – autenticitu nelze naprogramovat, slang vás nezachrání a influenceři nejsou zárukou úspěchu.

Místo povrchních kampaní je klíčové porozumět subkulturám, motivacím a chování konkrétních segmentů. Nejrelevantnější značky nejsou ty, které se snaží „znít mladě“, ale ty, které mají jasně definovaný produkt, silné hodnoty a chápou kontext. Právě to bude hlavním tématem MAM class, kde se naučíte bořit mýty, získáte nové perspektivy a osvojíte si praktické principy pro marketing v roce 2025.

Akce se koná 25. února 2025 ve 14:00 v MAM klubu na adrese Františka Křížka 362/1 v Praze. O své zkušenosti se podělí Zuzana Procházková a Zdeněk Šemro, zakladatelé agentury Boldie. Přijďte si poslechnout, co skutečně funguje, a zapojte se do diskuse.

Procházková v roce 2022 založila společně s marketingovou agenturou WMC Grey kreativní studio Engine Room, které v prvním roce svého fungování získalo tři ocenění ADC Awards za reakční marketing a další ocenění, převážně za kampaně zaměřené na mladé cílové skupiny. Před tím vedla externí oddělení marketingové agentury Inhubo a dlouhodobě spolupracovala na projektech s agenturou Media Age.

Šemro působil jako kreativní ředitel v Engine Room, kde stál za uvedením produktu Jägermeister Orange. Jeho profesní cesta zahrnuje nejen práci v agenturách a studiích, ale také budování vlastních značek – byl spolumajitelem značky Bagind. Dlouhodobě se věnuje hledání hlubšího kontextu v marketingu, kreativitě a generační komunikaci.

Vstupenky na akci, jejíž kapacita je omezená, mají předplatitelé MAM tradičně zdarma. Pro ostatní zájemce je k dispozici placený vstup. Více informací naleznete na webu akce.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard