Asociace komunikačních agentur (AKA) v únoru přijala tři členy do sekce digitálních agentur.
Agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter rozšířily řady AKA po únorovém zasedání prezidia asociace. O členství mají zájem mimo jiné pro možnost sdílení zkušeností, férové tendrování a z důvodů networkingu.
„Letošní rok v AKA začal velmi dobře, rozrostli jsme se hned o tři silné hráče, všichni budou zařazeni do digitální sekce. Přijetí agentury Advisio obohacuje asociaci i o mimopražský trh, specifický trh ostravský, což mě velmi těší,“ říká výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová.
„WeBetter je agenturou kreativní, takže doufáme ve sdílení zajímavých zkušeností. A AMI Digital je silnou značkou, orientovanou na obsah, jež má bohaté zkušenosti i s GenZ. Těší mě, že se hned zkraje roku AKA rozrostla o tři nové členy a doufáme v oboustranně zajímavou spolupráci,“ dodává.
Na schůzi prezidia agenturu Advisio představily její CEO Lada Pěgřimková a Eva Bukovjan za interní marketing společnosti. Ostravská agentura vznikla před 11 lety a před třemi lety otevřela i pražskou pobočku. Jejím cílem je především pomáhat klientům s výkonnostními strategiemi, budováním značky a všeobecnou propagací na internetu. Má kolem 200 zákazníků.
„Propojujeme kreativitu s daty, protože věříme, že digitální marketing musí být nejen nápaditý, ale i měřitelně efektivní. Data jsou pro nás základem všeho – analyzujeme, testujeme a vyhodnocujeme, abychom si byli jistí, že naše strategie přinášejí brandům reálný zisk,“ uvedla Pěgřimková.
Pražská agentura WeBetter (Work Together) na trhu působí sedm let a primárně se zaměřuje na digitál, sociální sítě a obsah. I když se profiluje jako kreativní agentura, postupně směřuje k eventům a propojení s offline světem.
„Naše agentura dospěla do bodu, kdy nejde jen o vytváření super řešení pro klienty, ale i o to, jak společně posunout trh marketingu a agentur. Jako člen AKA se těšíme na sdílení zkušeností a posouvání hranic celého marketingového odvětví,“ uvedl její CEO Martin Jiras.
Agentura AMI Digital vznikla před 12 lety jako servisní tým skupiny AMI Communications, ale postupně se osamostatnila. Zaměřuje se na kreativní komunikaci především pro digitální prostředí. Díky každoročnímu výzkumu AMI Digital Index disponuje agentura i zajímavými daty z českého a slovenského trhu sociálních médií.
„Od členství v AKA si slibujeme větší zapojení do aktivit formujících budoucí podobu českého onlinového reklamního trhu, možnost sdílet zkušenosti s lidmi z oboru a také inspiraci pro náš další rozvoj,“ řekl výkonný ředitel agentury Vladan Crha.