Effie 2024: porota ocenila unikátní přístupy, kampaně, které jdou vlastní cestou

Šest zlatých, 18 stříbrných a 21 bronzových trofejí našlo své majitele na českých Effie Awards.

České Effie Awards 2024 ocenily nejefektivnější marketingové kampaně na slavnostním večeru v pražském Kině Lucerna, kterým poprvé provázela moderátorská dvojice Renata Rosendorfská (GroupM) a Jan Suda (McCann Prague).

McCann Prague si odnesla osm trofejí, zatímco nejúspěšnějším zadavatelem se stal Plzeňský Prazdroj. Prezidentka AKA Petra Jankovičová zdůraznila význam dlouhodobých partnerství: „Effie ukazuje, jak důležitá je spolupráce napříč odvětvím.“ I podle Věry Šídlové z Kantaru vítězné kampaně „drží vysokou úroveň i v evropském srovnání“. Kompletní přehled oceněných najdete zde.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct