I letos vyjde Ročenka MAM, mapuje nelehký rok

Přesně za dva týdny, v pondělí 18. prosince vyjde speciální rozšířené vydání týdeníku Marketing & Media. Věnuje se důležitým událostem uplynulého roku napříč obory médií, komunikace, reklamy, eventů, sportovních akcí, retailu a celého marketingu.

Ročenka MAM, která vychází na 64 stranách, ale nabídne mnohem více: řadu článků poskytující vhled do stavu jednotlivých oborů marketingové komunikace, celkem šest rozhovorů, rozsáhlé ankety, komentáře a názory a rovněž přehledy akcí a soutěží na rok 2024.

Všem předplatitelům bude ročenka doručena zdarma či do ní budou mít přístup v elektronické podobě. V případě, že nejste předplatiteli, máme pro Vás připravenou speciální nabídku. Při zakoupení jakéhokoli balíčku s předplatným od nás dostanete Ročenku 2023 jako dárek*. Předplatné můžete zakoupit na stránkách našeho eshopu.

Pokud byste si rádi objednali jeden nebo více výtisků tohoto speciálu, nebo jste předplatitelé a chcete Ročenkou MAM obdarovat kolegy či partnery, můžete ji objednávat již nyní rovněž v eshopu MAM.

* Akce trvá do 31.1.2023 nebo do vyprodání zásob. Tištěné, kompletní a expertní předplatné, zasíláme poštou. V rámci digitálního předplatného Vám časopis MAM zpřístupníme v online verzi.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct