Refresher dospěl, ale nestárne

Vojtěch Tkáč z Refresheru

Refresher, online magazín, který dlouhodobě udává tón komunikace s generací Z, se pod vedením nového Head of Content a Social Media Team Vojtěcha Tkáče mění. Refresher má ambici nabídnout víc než jen lifestylový obsah, usiluje o to, aby spojoval populární kulturu s hodnotnou žurnalistikou a dokázal mluvit o závažných tématech jazykem mladých lidí. V rozhovoru Vojtěch Tkáč vysvětluje, jak hledá rovnováhu mezi klikacími články a kvalitním obsahem, proč autenticita vítězí nad marketingem a jak se mění vztah mladých k médiím a zpravodajství.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 44/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka