Potřebujeme lidi, kteří rozumějí celku

Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko



Dnes mě už jen tak něco nerozhodí. Po tolika letech v oboru jsem viděl skutečně ledacos, říká profesor Ansgar Zerfaß, který vystoupí na konferenci Forum Media. Mění se kromě technologií i samotné publikum? Do jakých technologií firmy investují, aniž by z nich měly skutečný přínos? A co by měl komunikační manažer umět, aby se při investicích rozhodoval správně?

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 43/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Davide Zicca
Kauza deníku Sport
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka