Novou ředitelkou korporátní komunikace a CSR v O2 bude Veronika Zachariášová

© O2

Veronika Zachariášová se od srpna 2025 stává ředitelkou korporátní komunikace a CSR v O2 Czech Republic. Vystřídá Hanyho Farghaliho, který míří na novou pozici v rámci PPF.

„Na O2 mě od začátku nesmírně fascinuje šíře témat a to, že jde tato společnost vždy vlastní cestou, ať už jde o nejmodernější technologie a trendy, unikátní produkty, ale i způsob, jakým komunikujeme. Velmi si vážím toho, že jsem dostala příležitost být toho ještě větší součástí a přímo ovlivnit další směřování společnosti. Chci navázat na skvělou práci, kterou tady Hany odvedl. Mým cílem je, aby O2 bylo vidět a slyšet u veřejnosti a médií, a to v podmínkách současného digitálního ekosystému, který stále víc ovlivňuje umělá inteligence,“ říká Veronika Zachariášová.

Zachariášová působí v médiích a PR od roku 2006. Zkušenosti získala jak v rádiích, regionálních televizích i centrální redakci zpravodajství TV Nova. Od roku 2013 pracovala jako tisková mluvčí a správkyně sociálních sítí v Institutu klinické a experimentální medicíny. Do O2 nastoupila v lednu 2022, od června pak vedla tým PR a stala se mluvčí společnosti.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk