Miroslav Kubricht se v Yves Rocher přesouvá do globální role 

Dosavadní generální ředitel společnosti Yves Rocher pro region střední a východní Evropy (CEE) Miroslav Kubricht byl jmenován do nové globální pozice Global Retail & Markets Zone Director. 

V rámci nové role – Global Retail & Markets Zone Director – bude mít Miroslav Kubrich odpovědnost za globální retailovou strategii značky Yves Rocher a přímo povede klíčové regiony: Španělsko, Kanadu, Belgii, Maroko a CEE. Nadále tak bude rozvíjet zákaznickou zkušenost a obchodní výkonnost na strategicky významných trzích napříč třemi kontinenty. 

Miroslav Kubricht působí ve společnosti Yves Rocher od roku 2017, kdy nastoupil na pozici generálního ředitele pro trhy Česka a Slovenska. Díky jeho strategickému vedení se významně posílila regionální expanze – postupně převzal řízení dalších trhů, až po správu celého regionu CEE z pražské centrály, a to včetně Polska a Rumunska. Během jeho působení došlo k výraznému rozvoji e-commerce a digitalizace, včetně vývoje úspěšné mobilní aplikace, která pomohla značce reagovat na měnící se nákupní chování zákazníků. V krizových obdobích navíc prosadil prodej prostřednictvím marketplace kanálů, což vedlo k udržení pozitivních obchodních výsledků. 

Ve své nové funkci navazuje na více než 25 let zkušeností z mezinárodního prostředí ve firmách jako Nike nebo Levi Strauss, kde zastával vedoucí pozice v oblasti brand managementu, retailové strategie a expanze na zahraniční trhy. Je absolventem Vysoké školy finanční a správní v Praze a držitelem titulu MBA ze City University of Seattle. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen