Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary CZ Group se stal Ondřej Roček. Na pozici vystřídal Jiřího Vlasáka. Do společnosti přináší více než dvacet let zkušeností z oblasti marketingu, obchodu a trade marketingu se specializací na segment alkoholických nápojů.
Ondřej Roček působil jak na straně výrobců, tak na agenturní straně a podílel se na budování řady úspěšných značek. Mezi jeho nejvýraznější profesní úspěchy patří výrazné posílení značky Jägermeister na českém trhu, spolupodílel se rovněž na akvizici portfolia skupiny William Grant & Sons a značku Tullamore D.E.W. posunul společně s týmem na jasnou pozici lídra v kategorii whisky. Významným počinem bylo také uvedení značky Aperol na český i slovenský trh.
V oblasti piva se podílel na rebrandingu značky Staropramen (2016–2021) a stál za úspěšnými kampaněmi například s hercem Hynkem Čermákem. Zkušenosti má i s inovativními projekty pro mladé spotřebitele. Jako konzultant například pomáhal s uvedením variant Jägermeister Scharf, Orange a piva Proud.
„Do pivního segmentu přicházím s velkým respektem k české pivní kultuře. Zároveň bych rád přinesl nový pohled a pomohl pivovarům a hospodám stát se opět přirozeným místem pro setkávání a zážitky. Věřím, že i tradiční produkt, jako je pivo, může být součástí moderního a inspirativního životního stylu,“ říká Ondřej Roček.
Roček je sám velkým milovníkem piva a rád tráví čas v terénu – v hospodách, na festivalech i dalších místech, kde se potkávají lidé a konzumuje se pivo. Právě tam nachází nejvíce inspirace pro svou práci.