Ondřej Roček se stal novým marketingovým manažerem Pivovary CZ Group

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary CZ Group se stal Ondřej Roček. Na pozici vystřídal Jiřího Vlasáka. Do společnosti přináší více než dvacet let zkušeností z oblasti marketingu, obchodu a trade marketingu se specializací na segment alkoholických nápojů.

Ondřej Roček působil jak na straně výrobců, tak na agenturní straně a podílel se na budování řady úspěšných značek. Mezi jeho nejvýraznější profesní úspěchy patří výrazné posílení značky Jägermeister na českém trhu, spolupodílel se rovněž na akvizici portfolia skupiny William Grant & Sons a značku Tullamore D.E.W. posunul společně s týmem na jasnou pozici lídra v kategorii whisky. Významným počinem bylo také uvedení značky Aperol na český i slovenský trh.

V oblasti piva se podílel na rebrandingu značky Staropramen (2016–2021) a stál za úspěšnými kampaněmi například s hercem Hynkem Čermákem. Zkušenosti má i s inovativními projekty pro mladé spotřebitele. Jako konzultant například pomáhal s uvedením variant Jägermeister Scharf, Orange a piva Proud.

„Do pivního segmentu přicházím s velkým respektem k české pivní kultuře. Zároveň bych rád přinesl nový pohled a pomohl pivovarům a hospodám stát se opět přirozeným místem pro setkávání a zážitky. Věřím, že i tradiční produkt, jako je pivo, může být součástí moderního a inspirativního životního stylu,“ říká Ondřej Roček.

Roček je sám velkým milovníkem piva a rád tráví čas v terénu – v hospodách, na festivalech i dalších místech, kde se potkávají lidé a konzumuje se pivo. Právě tam nachází nejvíce inspirace pro svou práci.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia