Jaroslav Janíček předal podíl v AffilBoxu novým partnerům, více se zaměří na analytiku

Podíl Janíčka převzali noví partneři Jan Kadleček a Vlastimil Bláha. Jednatelem a CEO AffilBoxu je dosavadní spolumajitel Ondřej Martinek.

Po více než pěti letech dochází v české technologické firmě AffilBox ke změně ve vlastnické struktuře. Dosavadní spolumajitel Jaroslav Janíček (na úvodní fotografii zcela vlevo) předal svůj 49procentní podíl do rukou nových partnerů – Jana Kadlečka (15 %, druhý zleva) a Vlastimila Bláhy (34 %, první zprava). Zbylé jedno procento odkoupil současný spolumajitel Ondřej Martinek (druhý zprava), který se tak stává jediným jednatelem a CEO společnosti.

„Cílem bylo uvolnit Jaroslavovi ruce pro jeho další podnikání a zároveň přivést do firmy nové parťáky. AffilBox letos čeká nová kapitola a jsme připraveni ji otevřít s novou energií,“ říká Ondřej Martinek.

Janíček se bude nadále věnovat svému projektu Děkovačka. Hodnota transakce zůstává neveřejná.

Nový společník Jan Kadleček je zakladatel SAAS platformy Datalook.cz, spoluzakladatel konzultační agentury MBI. Vlastimil Bláha je majitel Exitshop.cz a srovnávacího portálu 5NEJ.CZ, provozovatel e-shopů Sablio.cz a B2B.Sablio.cz.

AffilBox na trhu působí už 14 let. Za posledních 12 měsíců změřil podle tiskové zprávy u svých klientů přes 530 tisíc konverzí v hodnotě více než sedm miliard korun. Platformu využívá více než 40 tisíc partnerů, mezi které patří firmy jako Zonky.cz, Slevomat.cz, Hanibal.cz, Decathlon.cz, Smartemailing.cz, Econea.cz či Růžovýslon.cz. Vedle Česka působí ve více než 20 zemích.

Podle společnosti změna vlastnické struktury nijak nezasahuje do každodenního provozu. Stávající tým zůstává beze změn, stejně jako důraz na vývoj platformy pro affiliate a influencer marketing. Do firmy přišly nové investice, které mají umožnit dál rozvíjet funkce produktu a zrychlit růst celé firmy.

Noví společníci také podle firmy přinášejí nové impulzy – konkrétně větší důraz na hlubokou webovou a datovou analytiku, rozvoj partnerské sítě a celkovou podporu růstu kanálu přes affiliate partnery.

„Věříme, že právě affiliate partneři si zaslouží větší péči a lepší podmínky pro růst. Téma ‚affiliate srdcařství‘ je pro nás silná záležitost – už roky ho promítáme do podpory, podcastů i nově plánovaných offline akcí,“ dodává Martinek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)