Miroslav Kolařík se stal novým výkonným ředitelem Databy. Do firmy přichází z vedoucí pozice Optimics, kde v pozici externího konzultanta spolupracoval se značkami jako Škoda, Heureka či Dr. Max.
Databy se specializuje na efektivní správu dat v businessu – od webové analytiky, data science a business intelligence až po tvorbu datových strategií a finanční controlling pro klienty s miliardovými obraty. Vynikají zejména v tvorbě automatizací a zefektivňování procesů interpretace dat – včetně využití vlastního inovativního modulárního reportovacího systému MarkO.
„Databy si vybudovalo unikátní pozici na trhu. Jsme značka, která vyrostla z webové analytiky a oproti čistě BI firmám přináší silnou marketingovou expertízu, kterou jsme propojili s byznysem a optimalizací firemních i účetních procesů. Do budoucna chceme tuto roli dále rozvíjet – posilovat naše know-how, investovat do nových technologií a ukázat, že i menší, dravá firma může výrazně ovlivnit trh,“ říká nový CEO.
Společně s UX a webdesign studiem Porta je Databy již několik let součástí skupiny Proficio. Tu navíc nově doplnily značky Maira, Keypers a Loyaltiq, které vznikly vyčleněním jednotlivých specializovaných oddělení.
Jak Miroslav Kolařík vnímá pozici Databy ve skupině? „Nezůstáváme pozadu ani v rámci Proficio hubu, kde pomáháme s daty, automatizací a monitoringem kampaní. Naše expertiza umožňuje specialistům pracovat efektivněji, rozhodovat se rychleji a s větší jistotou.“
Proficio dnes tvoří přes 160 expertů a poskytuje full-service služby v oblasti marketingu a consultingu. Působí na devíti pobočkách napříč pěti zeměmi – včetně měst jako Mnichov, Varšava, Praha a Brno. Mezi klienty celé skupiny patří známé značky jako Direct Pojišťovna, Emco, Sanitino, Hedepy, Carvago, Regiojet nebo Niceboy.