Žijeme v době, kdy se pracovní záležitosti přesouvají do onlinu. V Seznamu ale věříme, že osobní setkávání nic nenahradí.
Digitální kanály sice usnadňují a zrychlují komunikaci a umožňují instantní řešení problémů prakticky kdykoliv a odkudkoliv, ale skutečné vztahy se i v roce 2025 nejlépe budují a upevňují tváří v tvář.
Osobní kontakt na konferencích, workshopech nebo menších akcích otevírá prostor pro diskusi a lepší pochopení potřeb klientů. Můžeme tak srozumitelněji vysvětlit složitější témata a v reálném čase odpovídat na otázky nebo upřesnit případné nejasnosti.
Klienti navíc vítají, že mohou v neformálním prostředí potkat tváře, se kterými běžně řeší věci na dálku. V konkurenčním prostředí jsou právě tato setkání klíčová pro budování dlouhodobých vztahů.
Proto společně s kolegy ze Skliku, Zboží.cz a divize Identity a uživatelského profilu míříme do regionů na sérii setkání s našimi Ověřenými a Certifikovanými agenturami.








V Ostravě, Brně, Českých Budějovicích a Hradci Králové probereme novinky z digitálního světa a představíme tipy, které agenturám usnadní inzerci na Seznamu. Podobná akce samozřejmě čeká také agentury, které působí v Praze a okolí.
Na regionální „turné“ navážeme na konci května konferencí Sklik Expert fórum, která se každoročně zaměřuje na novinky v Skliku i obecné trendy v online reklamě. Akce, které se pravidelně účastní kolem tří stovek hostů z řad PPC specialistů, proběhne v prostoru DOX+.
A na stejné místo se v září vrátíme s konferencí Seznam fórum, kterou spojíme s předáním ocenění Agenturní spolupráce roku za rok 2024. A i když jsme česká internetová jednička, už teď se na všechna offline setkání těšíme.