Fullservisová marketingová agentura Marketup vítá ve svém týmu Marka Lacinu, který nastupuje na pozici media & digital director.
Marek přináší bohaté zkušenosti, které nasbíral během své 16leté kariéry v performance a brand marketingu a digitálních médiích, z toho sedm let v zahraničí. Dosud působil jako performance marketing director v Invia.cz, kde vedl tým specialistů napříč CEE trhy.
Dříve zastával roli VP digital marketing v německé agentuře Advalyze, pozici director programmatic marketing v mezinárodní cestovní agentuře lastminute.com a seniorní role v mezinárodních e-commerce firmách Kayak, eBay nebo AVG (Avast). Má za sebou strategické řízení kampaní v globálním měřítku, efektivní škálování výkonu a dlouholeté zkušenosti s kompletním ekosystémem digitálních platforem.
Ve své nové roli se v Marketupu zaměří na inovační potenciál v digitálních médiích, využití dat v kampaních, rozšíření záběru agentury na 360° včetně tradičních a retailových médií a celkově zvýšení efektivity mediálních investic klientů agentury. Vedle toho bude využívat své mezinárodní zkušenosti při expanzi agentury na nové trhy v zahraničí.
„S radostí se vracím do agenturního života a dynamické práce s více partnery a klienty. Doufám, že do Marketupu přinesu inovace a novinky z digitálního trhu, obohatím znalosti mého nového týmu a donesu přidanou hodnotu jak stávajícím, tak i novým klientům,“ říká Marek Lacina.
„Marek přináší cenné zkušenosti s vedením a rozvojem týmů v rychle se měnícím digitálním prostředí v mezinárodním měřítku. Jeho znalosti s nastavováním mediálních a digitálních strategií pro globální značky včetně využívání nejnovějších datových nástrojů typu CDP a MMM nám pomohou dále rozšiřovat služby pro naše portfolio klientů,“ shrnuje Miroslav Král, CEO Marketupu.

© Marketup
Marketup tak pokračuje ve své strategii posilování týmu o špičkové odborníky, kteří přinášejí inovace do oblasti digitálního marketingu a médií.