Agentura Proficio vyčleňuje oddělení a zakládá tři nové značky

Osamostatněné specializované agentury Maira, Keypers a Loyaltiq mají flexibilněji reagovat na nové poptávky.

Pod hlavičkou Proficia dosud fungovaly další dvě značky – Databy, zaměřené na datovou analytiku a BI, spolu s agenturou Porta, specializující se na webdesign, UX a CX. Nyní je doplňují tři další brandy, které vznikly postupným vyčleněním úzce profilovaných oddělení.

„Specializované týmy pod vlastním brandem jsou přirozený vývoj už více než stočlenného a 12letého Proficia. Chceme tím posílit schopnost a zaměření na top služby v konkrétních oblastech, které se někdy pod velkou full-service společností mohly trochu schovávat,“ říká Petr Halík, zakladatel skupiny Proficio.

„Začínáme se třemi novými značkami a tím jasně komunikujeme, že Proficio zastřeší marketingovou strategii a full-service. Maira, Keypers a Loyaltiq mezitím aspirují na ty nejlepší ve střední Evropě, se kterými řeší performance, SEO nebo retenční marketing,“ dodává.

© Proficio

První značka Maira se zaměřuje na výkonnostní marketing od PPC po audity. V jejím čele stojí Andrej Grajciar, dosavadní ředitel Proficia pro digital advertising. Tým už spravuje kampaně pro značky, jako je Sanitino, Direct Pojišťovna, Hedepy nebo Rieker.

„S využitím pokročilých nástrojů, s kterými má zkušenosti jen hrstka lidí, s úzkým partnerstvím a podporou ze strany lídrů oboru, stejně jako s nejmodernějším technologickým ‚stackem‘ pomáháme klientům zvyšovat zisk a akcelerovat růst jejich byznysu,“ říká Grajciar.

Na SEO pro weby a využití AI v rámci rozvoje optimalizace se soustřeďuje další nová značka Keypers. Spolupracuje se společnostmi, jako je iDoklad, Sanitino, Pneuboss, Rieker, OPOP nebo SPP.

„Máme jasnou ambici nabídnout klientům ty nejlepší možné služby v oblasti SEO, ať už jde o jednorázové konzultace nebo o kontinuální práce,“ říká Michal Kašpar, který Keypers vede.

Loyaltiq vzniká jako agentura zastřešující efektivní řešení retence zákazníků. Poskytuje kompletní zákaznickou analytiku, strategii i exekuci kampaní a věrnostních programů. Mezi úspěšné spolupráce agentury patří značky jako Emco, Century21, Velux nebo Sanitino.

„Mnoho firem se zaměřuje pouze na mailing, přitom jde o mnohem širší disciplínu zahrnující zákaznickou analytiku, segmentaci, automatizaci a personalizaci. Chceme ukázat, že strategický přístup k těmto oblastem může zásadně ovlivnit růst a úspěch značek,“ říká Petr Vondrlík, CEO Loyaltiqu a dosavadní ředitel pro e-commerce v Proficiu.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist