Advokátní kancelář eLegal představuje novou vzdělávací platformu zaměřenou na právní vzdělávání marketingových agentur. Platforma nabízí přehledné infografiky, checklisty a více než 60 praktických videí pokrývajících nejčastější právní otázky v marketingovém prostředí.
Marketingové agentury patří mezi oblíbené klienty advokátní kanceláře eLegal, která s nimi stíhá držet dynamické pracovní tempo a sdílí důraz na detaily. V eLegal řeší společně smlouvy s klienty, produkčními týmy, herci i zaměstnanci, revidují kampaně, nastavují soutěžní podmínky a pomáhají s ochranou značky. Na základě více než desetileté spolupráce s agenturami se kancelář rozhodla vytvořit specializovanou vzdělávací platformu.
„Za ta léta a bez přehánění tisíce hodin spolupráce s marketingovými agenturami jsme zjistili, že se nám mnoho dotazů opakuje a že ve vzorových smlouvách agentur vídáme stále stejné chyby. Proto jsme s celým týmem dali dohromady to hlavní z našeho know-how, které marketérům pomůže orientovat se v hlavních právních otázkách,“ říká Tomáš Pauch, advokát a CEO advokátní kanceláře eLegal.
Platforma je koncipována tak, aby vyhovovala různým preferencím uživatelů – nabízí jak obsáhlé textové materiály, tak krátká informativní videa. K dispozici jsou přehledné infografiky a checklisty zaměřené na různé oblasti:
• Desatero pro accounty při uzavírání smluv s klienty
• Desatero pro HR v marketingové agentuře (smlouvy s Ičaři)
• Desatero pro marketingovky, které pracují s influencery
• Desatero pro pořadatele marketingových soutěží
• Desatero pro správce sociálních sítí
• Desatero pro markeťáky, kteří pracují s AI nástroji
• Nešvary ve smlouvách marketingových agentur
Hlavní součástí platformy je rozsáhlá databáze více než 60 krátkých a praktických videí rozdělených do šesti tematických oblastí: soutěže, regulace, reklama, AI nástroje, licence a spory. Videa poskytují svěží formou informace o tématech, které marketéry „pálí nejvíc“.
„V eLegal měníme image právních služeb a tyhle materiály jsou oživením vůči klasickým webinářům nebo školením. Věříme, že jsme našli správný mix mezi informacemi a zábavou a že si na platformě najde své každý, ať už jste account manažer, social media specialista nebo agenturu řídíte. Hlavně aby z toho už nikdy nebyla ‚Kamera, klapka, sankce‘,“ dodává Tomáš Pauch s odkazem na jeden z originálních claimů kampaně.