Advokátní kancelář eLegal vzdělává marketingové agentury na unikátní vzdělávací platformě

Advokátní kancelář eLegal představuje novou vzdělávací platformu zaměřenou na právní vzdělávání marketingových agentur. Platforma nabízí přehledné infografiky, checklisty a více než 60 praktických videí pokrývajících nejčastější právní otázky v marketingovém prostředí.

Marketingové agentury patří mezi oblíbené klienty advokátní kanceláře eLegal, která s nimi stíhá držet dynamické pracovní tempo a sdílí důraz na detaily. V eLegal řeší společně smlouvy s klienty, produkčními týmy, herci i zaměstnanci, revidují kampaně, nastavují soutěžní podmínky a pomáhají s ochranou značky. Na základě více než desetileté spolupráce s agenturami se kancelář rozhodla vytvořit specializovanou vzdělávací platformu.

„Za ta léta a bez přehánění tisíce hodin spolupráce s marketingovými agenturami jsme zjistili, že se nám mnoho dotazů opakuje a že ve vzorových smlouvách agentur vídáme stále stejné chyby. Proto jsme s celým týmem dali dohromady to hlavní z našeho know-how, které marketérům pomůže orientovat se v hlavních právních otázkách,“ říká Tomáš Pauch, advokát a CEO advokátní kanceláře eLegal.

Platforma je koncipována tak, aby vyhovovala různým preferencím uživatelů – nabízí jak obsáhlé textové materiály, tak krátká informativní videa. K dispozici jsou přehledné infografiky a checklisty zaměřené na různé oblasti:


Desatero pro accounty při uzavírání smluv s klienty
Desatero pro HR v marketingové agentuře (smlouvy s Ičaři)
Desatero pro marketingovky, které pracují s influencery
Desatero pro pořadatele marketingových soutěží
Desatero pro správce sociálních sítí
Desatero pro markeťáky, kteří pracují s AI nástroji
Nešvary ve smlouvách marketingových agentur

Hlavní součástí platformy je rozsáhlá databáze více než 60 krátkých a praktických videí rozdělených do šesti tematických oblastí: soutěže, regulace, reklama, AI nástroje, licence a spory. Videa poskytují svěží formou informace o tématech, které marketéry „pálí nejvíc“.

„V eLegal měníme image právních služeb a tyhle materiály jsou oživením vůči klasickým webinářům nebo školením. Věříme, že jsme našli správný mix mezi informacemi a zábavou a že si na platformě najde své každý, ať už jste account manažer, social media specialista nebo agenturu řídíte. Hlavně aby z toho už nikdy nebyla ‚Kamera, klapka, sankce‘,“ dodává Tomáš Pauch s odkazem na jeden z originálních claimů kampaně.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345