Plzeňský prazdroj nově vede Michał Mrowiec

V roli generálního ředitele střídá Michał Mrowiec Dragose Constantinesca, který se posouvá do vedení společnosti Asahi Europe & International.

Do Plzeňského Prazdroje Michał Mrowiec přichází po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus, kde také zastával roli generálního ředitele. Pod jeho vedením pivovar upevnil svou pozici na rumunském trhu a mimo jiné se mu podařilo úspěšně připravit na nový systém zálohování obalů.

„Jsem hrdý na to, že můžu vést Plzeňský Prazdroj, který je nejen pivovarem číslo jedna v Česku, ale i nejvýraznějším propagátorem české pivní kultury v zahraničí,“ říká Mrowiec a dodává: „Pracovat pro společnost, která dala světu český ležák, představuje velkou čest i závazek a věřím, že přispěji k jejímu dalšímu pozitivnímu rozvoji.“

Před působením v Rumusku pracoval Michał Mrowiec sedm let jako obchodní ředitel ve společnosti Kompania Piwowarska v Polsku, která podobně jako Prazdroj a Ursus patří do skupiny Asahi Europe & International. Před tím vedl obchod polské pobočky Coca-Cola nebo působil jako viceprezident pro prodej ve společnosti Unilever.

Je absolventem Ekonomické univerzity v Katovicích, nadšeným běžcem maratonů a ultra maratonů. Do Česka se přestěhuje společně s manželkou Katarzynou.

V roli generálního ředitele střídá Dragose Constantinesca. Ten vedl Plzeňský Prazdroj od roku 2021. Během jeho působení společnost realizovala klíčové investice do stáčecích či skladovacích kapacit v pivovarech v Plzni a Velkých Popovicích, spustila velký projekt Pro chmel na podporu českých pěstitelů chmele nebo získala prestižní certifikaci Equal Pay za rovný přístup k odměňování žen a mužů.

Nyní byl Dragos Constantinescu jmenován generálním ředitelem Asahi Europe & International. V čele společnosti nahradí Paola Lanzarottiho, který v minulosti také šéfoval Prazdroji.

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard