Partnerkou a ambasadorkou značky Volvo v České republice se stala herečka, zpěvačka, režisérka, vyslankyně dobré vůle dětského fondu OSN UNICEF a patronka charitativní organizace Debra ČR Jitka Čvančarová.
„Talent, autenticita, osobní odpovědnost a odhodlání pomáhat, to jsou hodnoty, které Volvo vyznává a jež tvoří základ při výběru jeho potenciálních partnerů. Tento pohled na svět sdílí i se svou novou ambasadorkou, oblíbenou českou herečkou a zpěvačkou, paní Jitkou Čvančarovou,“ uvádí společnost v tiskové zprávě.
Od loňského roku se Čvančarová zhostila role ambasadorky značky Volvo již několikrát. V říjnu provázela slavnostní prezentací inovovaného modelu Volvo XC90 v prostorách pražské Fantovy kavárny.
V prosinci se stala patronkou panenky Freya, kterou coby příspěvek českého Volva do charitativní aukce panenek pořádané organizací UNICEF navrhla designérka Linda Procházka a kterou na slavnostním večeru Jitka Čvančarová „doprovázela“ na dražbě, aby ji pak mohla osobně předat vítěznému dražiteli.
Čvančarová se také účastnila lednového setkání generálního importéra značky Volvo se zástupci autorizovaných partnerů značky v České republice v rámci předávání ocenění Retailer Excellence Awards 2024.
Ambasadorka značky Volvo patří bezesporu mezi nejznámější české umělkyně. Jako herečka ztvárnila desítky rolí na divadelních jevištích, za které byla celkem čtyřikrát nominována na cenu Thálie. Vedle divadelního účinkování je známá díky bezpočtu žánrově různorodých rolí ve filmu a televizi.
Za roli Ludmily ve filmu Nabarvené ptáče režiséra Václava Marhoula byla Českou filmovou a televizní akademií nominována v kategorii nejlepší ženský herecký výkon. V roce 2023 se poprvé ujala i divadelní režie v podobě realizace světově úspěšného dramatu Vlaštovka španělského autora Guillema Clua, ve kterém zároveň ztvárnila hlavní roli.
Čvančarová je dlouholetou patronkou charitativní organizace Debra ČR, která jako jediná poskytuje péči lidem s momentálně nevyléčitelným onemocněním Epidermolysis bullosa congenita (EB), tzv. nemocí motýlích křídel.
Pro pacienty s EB začala v roce 2010 realizovat osvětovou kampaň, jejíž je autorkou a která sehrála v životech pacientů zásadní roli. Je též vyslankyní dobré vůle dětského fondu OSN UNICEF a ambasadorkou jeho projektu na vymýcení mateřského a novorozeneckého tetanu v africkém Mali.
„Pro Volvo Car Czech Republic je tato nově navázaná spolupráce odrazem jeho směřování a zdůrazněním jeho hodnot: Jitčina neúnavná angažovanost v podpoře a pomoci těm, kdo ji potřebují, je obdivuhodná a velice inspirující,“ píše se dále ve zprávě.

© Volvo
Jitka Čvančarová je také nadšenou cestovatelkou a vášnivou milovnicí přírody, což se odráží na jejím životním stylu, který klade důraz na udržitelnost a odpovědnost vůči krajině a životnímu prostředí. Tím se podle automobilky opět spojuje s hodnotami Volva, které dle vlastních slov usiluje o ekologicky šetrné inovace a udržitelnou mobilitu.
„S hrdostí jsme proto Jitce svěřili nový model, jehož podzimní oficiální uvedení ostatně sama provázela – plug-in hybridní Volvo XC90,“ dodává společnost Volvo.