Do vedení agentury Besocial přichází Anežka Trnka jako vedoucí kreativy a Štěpán Trnka jako vedoucí strategie.
Komunikační agentura Besocial pokračuje v dlouhodobé transformaci a posiluje své vedení. Novými členy týmu se stávají Štěpán Trnka na pozici „strategy lead“ a Anežka Trnka na pozici „creative lead“.
„Se Štěpánem a Anežkou se známe už léta a sdílíme stejnou představu o moderní komunikaci. Věřím, že se díky jejich zkušenostem a přirozenému talentu pro strategii a kreativitu ještě víc přiblížíme k naplňování naší vize,“ uvedla Petra Blažková, CEO agentury Besocial (na úvodní fotografii uprostřed).
Štěpán Trnka přichází s bohatými zkušenostmi v oblasti strategie a plánování kampaní. V minulosti působil jako plánovač digitálních médií v agentuře Peppermint a jako šéf pro plánování sociálních médií v české Ogilvy.
„Baví mě prostředí, kde se potkávají zkušené borkyně s mladými talenty a kde panuje atmosféra svobody a přirozeného respektu. Také zde vidím velkou příležitost pro další růst – jak agentury, tak jednotlivých členů týmu,“ říká Štěpán Trnka.
Anežka Trnka se specializuje na kreativní koncepty a jejich exekuci napříč kanály. Pracovala jako manažerka sociálních médií v Ogilvy a následně jako copywriter a ideamaker v ATMT.
„Ráda hledám řešení, která nejen baví všechny zúčastněné, ale také pomáhají vyřešit trápení klientů. Do Besocial přináším dlouholeté zkušenosti ze síťové agentury a těším se, že je ve flexibilnějším prostředí zužitkuji naplno,“ uvádí Anežka Trnka.
Díky těmto posilám se Besocial zaměřuje na ještě komplexnější propojení strategie, kreativy a exekuce. „Vnímáme rostoucí potřeby klientů v oblasti integrované komunikace a chceme jim nabídnout řešení, která jsou nejen nápaditá a originální, ale hlavně funkční a udržitelná,“ uzavírá Blažková.