Agenturu Besocial posilují Anežka Trnka a Štěpán Trnka

Do vedení agentury Besocial přichází Anežka Trnka jako vedoucí kreativy a Štěpán Trnka jako vedoucí strategie.

Komunikační agentura Besocial pokračuje v dlouhodobé transformaci a posiluje své vedení. Novými členy týmu se stávají Štěpán Trnka na pozici „strategy lead“ a Anežka Trnka na pozici „creative lead“.

„Se Štěpánem a Anežkou se známe už léta a sdílíme stejnou představu o moderní komunikaci. Věřím, že se díky jejich zkušenostem a přirozenému talentu pro strategii a kreativitu ještě víc přiblížíme k naplňování naší vize,“ uvedla Petra Blažková, CEO agentury Besocial (na úvodní fotografii uprostřed).

Štěpán Trnka přichází s bohatými zkušenostmi v oblasti strategie a plánování kampaní. V minulosti působil jako plánovač digitálních médií v agentuře Peppermint a jako šéf pro plánování sociálních médií v české Ogilvy.

„Baví mě prostředí, kde se potkávají zkušené borkyně s mladými talenty a kde panuje atmosféra svobody a přirozeného respektu. Také zde vidím velkou příležitost pro další růst – jak agentury, tak jednotlivých členů týmu,“ říká Štěpán Trnka.

Anežka Trnka se specializuje na kreativní koncepty a jejich exekuci napříč kanály. Pracovala jako manažerka sociálních médií v Ogilvy a následně jako copywriter a ideamaker v ATMT.

„Ráda hledám řešení, která nejen baví všechny zúčastněné, ale také pomáhají vyřešit trápení klientů. Do Besocial přináším dlouholeté zkušenosti ze síťové agentury a těším se, že je ve flexibilnějším prostředí zužitkuji naplno,“ uvádí Anežka Trnka.

Díky těmto posilám se Besocial zaměřuje na ještě komplexnější propojení strategie, kreativy a exekuce. „Vnímáme rostoucí potřeby klientů v oblasti integrované komunikace a chceme jim nabídnout řešení, která jsou nejen nápaditá a originální, ale hlavně funkční a udržitelná,“ uzavírá Blažková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia