Jaký byl rok 2020 pro Ipsos

ADVERTORIAL Zvládli jsme největší počet projektů, aniž bychom se s klienty osobně potkali: ať už ve fázi tendru, nastavování, realizace, doručení výsledků nebo závěrečného workshopu. Dokázali jsme na dálku řídit a motivovat desítky našich týmů, s historicky nejnižší obměnou zaměstnanců.

Výrazně jsme také pokročili v digitalizaci naší práce, i když jsme si často mysleli, že to již více nejde. Nepatřím zrovna mezi expresivní osobnosti, nicméně důvěra klientů, spolupracovníků i zaměstnanců v tomto období pro mě byla a je skutečně až dojemná. V tomto nestandardním čase jsme se samozřejmě i poučili, například jak co nejrychleji doručovat naše výstupy při zachování velmi vysoké kvality, v roce 2020 se nám podařilo získat i akreditaci ISO 27001.

ČTĚTE TAKÉ: Doba disruptivních myšlenek

O Ipsosu je známé, že dokáže přinést zadavatelům odpovědi na jejich otázky v řádu hodin; nyní jsme úspěšně uvedli do praxe i možnost expertních konzultací s konkrétním výstupem v řádu desítek minut. Po celých devět měsíců jsme monitorovali na lokální i mezinárodní úrovni vývoj vnímání situace kolem covid‑19 a výsledky jsme dávali průběžně k dispozici klientům, médiím i veřejnosti. Stejně tak jsme se rozhodli pokračovat v bezplatných seminářích, kde vystoupilo s inspirativními příklady mnoho našich klientů. Opět se potvrdilo, že pro úspěšné postavení se krizi čelem jsou zásadní navázaná dlouhodobá partnerství a spolupráce; namátkou zmíním Univerzitu Karlovu, Asociaci společenské odpovědnosti, Českou manažerskou asociaci nebo Virtuplex (jakožto největší dostupnou „labo‑ratoř“ pro využití virtuální reality).

Z obchodního pohledu mě těší velmi optimistické výsledky nejen v České republice, ale v dalších zemích Ipsos CE Clusteru: na Slovensku, v Rakousku a Maďarsku. Navíc jsme v rámci Ipsos globální sítě uspěli s uvedením dalších tzv. Centre‑of‑Excellence, takže kromě Mystery Shoppingu a Automotive máme nyní nově také Digital Platforms a Machinery.

„Vakcinační“ rok 2021 vyhlížíme s ambicemi a optimismem. No a nezapomeňte, že výsledky našich výzkumů určitě mohou pomoci i vám.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen