Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jaký byl rok 2020 pro Ipsos

ADVERTORIAL Zvládli jsme největší počet projektů, aniž bychom se s klienty osobně potkali: ať už ve fázi tendru, nastavování, realizace, doručení výsledků nebo závěrečného workshopu. Dokázali jsme na dálku řídit a motivovat desítky našich týmů, s historicky nejnižší obměnou zaměstnanců.

Výrazně jsme také pokročili v digitalizaci naší práce, i když jsme si často mysleli, že to již více nejde. Nepatřím zrovna mezi expresivní osobnosti, nicméně důvěra klientů, spolupracovníků i zaměstnanců v tomto období pro mě byla a je skutečně až dojemná. V tomto nestandardním čase jsme se samozřejmě i poučili, například jak co nejrychleji doručovat naše výstupy při zachování velmi vysoké kvality, v roce 2020 se nám podařilo získat i akreditaci ISO 27001.

ČTĚTE TAKÉ: Doba disruptivních myšlenek

O Ipsosu je známé, že dokáže přinést zadavatelům odpovědi na jejich otázky v řádu hodin; nyní jsme úspěšně uvedli do praxe i možnost expertních konzultací s konkrétním výstupem v řádu desítek minut. Po celých devět měsíců jsme monitorovali na lokální i mezinárodní úrovni vývoj vnímání situace kolem covid‑19 a výsledky jsme dávali průběžně k dispozici klientům, médiím i veřejnosti. Stejně tak jsme se rozhodli pokračovat v bezplatných seminářích, kde vystoupilo s inspirativními příklady mnoho našich klientů. Opět se potvrdilo, že pro úspěšné postavení se krizi čelem jsou zásadní navázaná dlouhodobá partnerství a spolupráce; namátkou zmíním Univerzitu Karlovu, Asociaci společenské odpovědnosti, Českou manažerskou asociaci nebo Virtuplex (jakožto největší dostupnou „labo‑ratoř“ pro využití virtuální reality).

Reklama
ČEZ

Z obchodního pohledu mě těší velmi optimistické výsledky nejen v České republice, ale v dalších zemích Ipsos CE Clusteru: na Slovensku, v Rakousku a Maďarsku. Navíc jsme v rámci Ipsos globální sítě uspěli s uvedením dalších tzv. Centre‑of‑Excellence, takže kromě Mystery Shoppingu a Automotive máme nyní nově také Digital Platforms a Machinery.

„Vakcinační“ rok 2021 vyhlížíme s ambicemi a optimismem. No a nezapomeňte, že výsledky našich výzkumů určitě mohou pomoci i vám.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)