Odborníci hodnotí kreativní koncepty ve vysoce konkurenčním segmentu nealka.
Innocent
Rusko
Firma Brighten.ru upozorňuje na nové příchutě smoothie formou displeje s chlazením. Cílem kampaně bylo přijít s instalací, kterou nelze přehlédnout. Improvizovaná tropická oáza se zvuky exotických zvířat a ptáků minimálně tento záměr splňuje. Podle Coca‑Cola HBC Russia se prodeje produktu v tomto obchodě zvedly o 488 procent.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐
Nápad tropického vystavení na čerstvé a zdravé šťávy značky Innocent určitě oceňuji. Jedná se o obrandovanou lednici, která na první pohled působí jako takový malý prales. Co mi malinko vadí, je „umělost“. Chápu, že nelze dát do storu živé lopuchy, ale je nutno v těchto dekoračních prvcích volit opravdu pečlivě a realisticky. V opačném případě pak mohou být tato vylepšení a nápady spíše negativní.
Linda Petrová
⭐
Naprosto neplní cíl. Je to sice oblepené džunglí, ale příchuť nevidno, natož aby se na ni upozorňovalo. Není vidět ani na produkt a jeho komunikace v podstatě úplně chybí. Tady forma převálcovala obsah, ale to se u POS stát nemá.
Mountain Dew
USA
Cílem kampaně Bish Creative bylo vtáhnout spotřebitele do hry bez ohledu na věk v době konání americké basketbalové soutěže NBA s vrcholem v podobě All Stars Game. Instalace je dobře viditelná, aniž by bránila volnému pohybu zákazníků po nákupní ploše.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐⭐
Basketbalová kampaň na Mountin Dew je naprosto skvělá. Jakákoliv hra a interakce se zákazníkem je vždy velké plus a to se v tomto případě podařilo
bravurně. Jediné, čeho bych se z produkčního pohledu bála, je praktičnost vystavení. Zejména basketbalové balony by v některých obchodech nevydržely ani pár hodin (bohužel).
Linda Petrová
⭐⭐⭐⭐⭐
Yes, we can. Tohle fakt vtahuje. Jednoduché řešení, stabilní, evidentně jde použít vícekrát. A nese si v sobě značku, která je partnerem NBA. Dobře umístěné, nebere podlahovou plochu a je zde dost místa pro viditelný produkt. Podařené.
Probeer Honest
Nizozemsko
Takto představovala společnost Probeer Honest nové příchutě svých organických čajů v nizozemském řetězci Albert Heijn. Za koncepci je zodpovědná firma Young Perfect. Značka vznikla v roce 1998, impulsem bylo, když si jeden ze zakladatelů šel zaběhat a zatoužil uhasit žízeň něčím svěžím s nízkým obsahem kalorií.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐
Přírodní set POS prvků jako je stojan, roll-up a závěsná reklama vypadá v kombinaci s pultem na bylinky velice svěže. Klasický kartonový stojan ve tvaru lahvičky nápoje není v dnešní době nic nového. To podle mě není moc
kreativní, ale zase je stále funkční a účinný.
Linda Petrová
⭐⭐
Klasika — když je to organické, jsou tam bedničky a juta. Proč ale ten obří kancelářský roll‑up? V provozu naprosto nepraktické, objemné a stínící. Vizualita a funkce se nepotkaly.