Předlohou soutěžních briefů jsou projekty neziskových organizací a nadací. S vlastními návrhy se mohou hlásit už nyní.
Young Lions, soutěž a tréninkový program v oblasti komunikace pro mladé talenty, nabízí příležitost nejen profesionálům z oboru, ale i neziskovým organizacím a nadacím. Brief pro soutěžící se totiž tradičně pojí s všeobecně prospěšnou myšlenkou a neziskovým subjektům tak dává možnost nechat si zpracovat projekt prakticky bez vynaložených nákladů a zároveň navázat dlouhodobou spolupráci s marketingovými specialisty.
Od soutěže k realizaci
Minulého ročníku Young Lions se zúčastnila například česká pobočka charitativní organizace Mary‘s Meals, která podporuje programy školního stravování v rozvojových zemích. Její návrh kampaně se promítl do briefu ve dvou soutěžních kategoriích: marketers a digital. Po skončení soutěže organizace navázala spolupráci s agenturou Cheil. „Přestože jsme o soutěži před přihlášením slyšeli poprvé, překvapila nás svou kvalitou. S agenturou Cheil v tomto roce plánujeme realizaci kampaně 2 Komensky, s dalšími dvěma agenturami aktivně komunikujeme a chceme na projektech spolupracovat v budoucnu,“ popisuje Lucy Načesalová, členka správní rady Mary‘s Meals.
Jak podat přihlášku
Přihlásit se mohou nejen charitativní organizace, ale jakýkoli projekt s prospěšnou myšlenkou či CSR program. „V první fázi chceme od přihlašujících znát podrobnosti o organizaci, dále čím se zabývá a jaký má komunikační problém či výzvu. V momentě, kdy se dostaneme až do fáze briefu, přihlašující spolupracuje na jeho finalizaci s prezidentem příslušné kategorie,“ komentuje René Jež ze společnosti Lionhearted, která je pořadatelem soutěže. Neziskové agentury a další organizace se mohou se svými projekty přihlašovat od 17. do 21. února na adrese: younglions.cz/briefme.