Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jaký byl rok 2019 pro Ipsos

Lze říci, že byl ve znamení inovací, a to jak technologických (testování ve virtuální realitě, rozvoj digitálních platforem), tak v oblasti nových postupů při práci s daty (využívání datové fúze při práci s více zdroji, integrace pasivního a aktivního měření).

Stále roste potřeba přicházet s nejrůznějšími chytrými řešeními, a především je uvádět do praxe – tzv. agile. Díky tomu jsme schopni v některých případech přinést zadavatelům odpovědi na jejich zadání v řádu hodin, běžně pak v řádu dnů. To potom logicky umožňuje věnovat více času diskusi o implikacích pro business klienta a možnost se výrazně více zapojit i do implementační fáze. Právě zvýšená poptávka po spolupráci při implementaci zjištění nás v Ipsosu přivedla k vyčlenění samostatné divize Ipsos Actify.

Dokázali jsme se významně posunout i v oblastech „tradičního výzkumu“ kolem značky, komunikace či testování inovací – například naše možnosti v oblasti testování digitální komunikace jsou aktuálně na nejvyšší možné úrovni, na základě našich výzkumů jsme předpověděli velmi přesně počet aktivací Apple Pay. Výrazné inovace proběhly i v offline kvalitativním výzkumu, kde jsme rozšířili řešení využitím digitálních nástrojů, mobilních etnografií apod. Z pohledu obchodních výsledků nás potěšil nejen další růst Ipsosu v České republice, ale velmi dobře se v loňském roce dařilo i pobočkám Ipsos Central Europe Clusteru (Slovensko, Rakousko a Maďarsko).

Reklama
ČEZ

A co nového na globálním trhu? Řada firem prošla nebo stále prochází významnou restrukturalizací či změnou vlastnické struktury – z tohoto pohledu je potěšitelné, že Ipsos zůstává stabilním a jediným hráčem řízeným výzkumníky, na nejvyšším postu je stále zakladatel a prezident Ipsosu Didier Truchot.

Pro rok 2020 jsou naše plány velmi ambiciózní z pohledu aktuální tržní situace. Jsem nicméně přesvědčen, že máme tu nejlepší možnou výchozí pozici k jejich dosažení. Vedle již zmíněného akcentu na využívání nových technologií, aplikací při sběru, zpracování a analýzy dat, víme, že další rozvoj není možný bez pečlivé práce v oblasti HR a bez podpory CSR. Zajímají nás jak firmy, tak lidé i celá společnost.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)