Parodontax je lídrem v reklamních investicích v segmentu dentální hygieny

U příležitosti blížícího se Světového dne ústního zdraví 20. března připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček top 5 značek v segmentu dentální hygieny za rok 2024.

Tento segment doposud nebyl ve veřejných datových výstupech agentury tolik zmiňován. Uvedený žebříček zahrnuje kategorie zubní kartáčky + dentální nástroje, zubní nitě + přípravky pro ústní nebo zubní hygienu. Za zmínku stojí vyvážená ceníková hodnota reklamy na prvních třech místech, dokonce ani čtvrtá značka v pořadí není odlišena skokově.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist