Reklama
Megaboard

Ad Intel: Z kosmetických značek inzeruje nejvíce Nivea, druhý je Garnier

Podle dat výzkumné agentury Nielsen inzerovala v segmentu kosmetiky za období leden-říjen 2023 nejvíce Nivea.

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období leden–říjen 2023 v segmentu kosmetiky.

Data pro monitoring jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (internet) a hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Nivea investovala do reklamy 391 milionů korun. Na druhém místě najdeme s velkým odstupem značku Garnier, na třetím je opět s velkým rozdílem L’Oréal Paris.

V příštím vydání se agentura Nielsen zaměří na segment knih.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále