České značky bodují na Effie s humorem i efektivitou

Na shortlist Effie postoupilo 57 prací ze 100 přihlášených, nejvíce šancí mají McCann Prague, Ogilvy a PHD.

Na letošním shortlistu Effie se objevují značky jako Plzeňský Prazdroj, Česká Spořitelna nebo Vodafone. „Už samotné umístění na shortlistu Effie představuje významné ocenění,“ říká prezidentka AKA Petra Jankovičová. Tento ročník potvrdil, že české kampaně jsou o krok napřed v krátkodobé efektivitě i v užívání humoru, který se u nás v oceněných pracích objevuje častěji než jinde v Evropě.

Článek vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka