Kotek, Štáfek, Horalky i pohostinnost hotelů Orea. Našlapaný zářijový Souboj spotů je tady

© MAM

Září je za námi, ale ještě nám zbývá vybrat nejlepší premiérový spot uplynulého měsíce. Redakce Marketing & Media tentokrát vybrala 13 spotů, které se utkají o vaši přízeň.

Hlasujte pod tímto odkazem a vyberte nejoblíbenější reklamu měsíce září. Hlasovat můžete do pátku 4. října, hlasování skončí v 11:00.

Vítěz bude opět pouze jeden, a ten postoupí do hlavního turnaje MAM Souboje spotů, v kterém v lednu svými hlasy rozhodnete o nejoblíbenější reklamě roku 2024. Turnaj bude mít formát vyřazovacího pavouka. Jako v každém kvalifikačním kole bude vedle vítězného spotu odměněn také druhý v pořadí. Dva spoty na prvních dvou místech tradičně otestuje společnost Behavio. Výsledky testování budou zveřejněny v čísle MAM 42/2024, které vyjde 14. října.

Účastníci zářijového kola:

Mini Horalky | Sedita
Nečekejte na výročí, pusťte se do toho hned! | Bauhaus
Cucni si dobrou náladu | Mlékárna Hlinsko
Aplikace Hero | Orlen Unipetrol
Bohatý bujon – Young | Knorr – Unilever
Konkurz | Kingsbet
Náš nejsilnější internet na doma | T-Mobile
Pojištění soběstačnosti | Flexi – Kooperativa pojišťovna
Jsem Blů! Miluji, když relaxujete po svém v exotice | CK Blue Style
Sportka rozdává miliony. Zkuste své štěstí. | Sazka – Sportka
Najděte si ideální místo pro podnikání nebo podnikatelský nápad | Mastercard
Zažijte ohromující péči v Orea hotelech | Orea Hotels & Resorts
Zdražili vám povinné ručení? To zní jako úkol pro Suri.cz | Suri.cz
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk