Soutěže Hvězda 3D reklamy a POPAI Awards odstartovaly

Nejlepší projekty v oblasti in-store komunikace a reklamních předmětů ocení soutěže, jejichž výsledky se oslaví na POPAI Day 2024 v listopadu.

Soutěž o nejlepší reklamní předměty Hvězda 3D reklamy už se otevřela pro přihlášky. Na jejich odeslání je čas do 11. října. Zapojit se mohou agentury, zadavatelé i promotion týmy. Do zvláštní kategorie Reklamní předmět 3. milénia pak mohou studenti zasílat své dosud nerealizované návrhy. Odborná porota ohodnotí práce v prvním kole online, a to prvního listopadu.

Další kolo hodnocení proběhne 28. listopadu s naživo vystavenými předměty během akce POPAI Day 2024, která se koná v pražském kongresovém centru O2 universum. Ve stejný den se koná také výstava projektů spojená s druhým kolem hodnocení soutěže POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v in-store komunikaci. Pro ni je deadline na přihlášky 16. října.

Obě soutěže pořádá středoevropská kancelář POPAI CE, která zároveň 28. listopadu pořádá konferenci POPAI Fórum s podtitulem „Zážitkem budujeme vztah > zvyšujeme zisky“. Odpoví na otázky jako – co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává, či jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz. Posvítí si také na personalizovanou zákaznickou zkušenost, rozmach nákupních aplikací či na „brand storytelling“.

Celodenní akci POPAI Day pak zakončí slavnostní galavečer s vyhlašováním ocenění v obou soutěžích. Ten začíná od 19. hodiny a provádět jím bude herečka a moderátorka Simona Babčáková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct