Nejlepší projekty v oblasti in-store komunikace a reklamních předmětů ocení soutěže, jejichž výsledky se oslaví na POPAI Day 2024 v listopadu.
Soutěž o nejlepší reklamní předměty Hvězda 3D reklamy už se otevřela pro přihlášky. Na jejich odeslání je čas do 11. října. Zapojit se mohou agentury, zadavatelé i promotion týmy. Do zvláštní kategorie Reklamní předmět 3. milénia pak mohou studenti zasílat své dosud nerealizované návrhy. Odborná porota ohodnotí práce v prvním kole online, a to prvního listopadu.
Další kolo hodnocení proběhne 28. listopadu s naživo vystavenými předměty během akce POPAI Day 2024, která se koná v pražském kongresovém centru O2 universum. Ve stejný den se koná také výstava projektů spojená s druhým kolem hodnocení soutěže POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v in-store komunikaci. Pro ni je deadline na přihlášky 16. října.
Obě soutěže pořádá středoevropská kancelář POPAI CE, která zároveň 28. listopadu pořádá konferenci POPAI Fórum s podtitulem „Zážitkem budujeme vztah > zvyšujeme zisky“. Odpoví na otázky jako – co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává, či jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz. Posvítí si také na personalizovanou zákaznickou zkušenost, rozmach nákupních aplikací či na „brand storytelling“.
Celodenní akci POPAI Day pak zakončí slavnostní galavečer s vyhlašováním ocenění v obou soutěžích. Ten začíná od 19. hodiny a provádět jím bude herečka a moderátorka Simona Babčáková.