Pro přihlášky na Golden Drum zbývá necelý měsíc

Už 30. ročník kreativní soutěže je otevřený pro zasílání přihlášek. Vítěze představí 10. října v Portoroži.

Agentury kreativní i mediální, produkce, zadavatelé nebo i experti na marketingovou komunikaci už mohou do kreativní soutěže Golden Drum zasílat práce, které byly spuštěny mezi 22. srpnem 2023 a 21. srpnem letošního roku. Deadline na přijímání přihlášek je nastavený také na 21. srpna.

Zaslané projekty zhodnotí porota složená z 56 odborníků ze 30 zemí. Z Česka jsou mezi nimi Petra Jankovičová, spoluzakladatelka a CEO Triad Praha a prezidentka Asociace komunikačních agentur, a Tereza Báčová, ředitelka pro strategii a nový byznys v agentuře Mediaplus Prague.

Práce mohou přihlašovat zájemci ze 42 zemí do kategorií rozčleněných do šesti skupin: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum a speciální All Juries Selection. Sekce pro excelentní byznysovou kreativitu se pro letošní jubilejní 30. ročník rozrostla o kategorie týkající se B2B – B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling a další.

Hlásit se mohou také mladí kreativci do 30 let věku, a to do soutěže Young Drummers, která probíhá ve spolupráci se Slovinskou centrálou cestovního ruchu. Letos budou soutěžící zpracovávat téma „You can’t spell Slovenia without love and that is why you must love it“.

Finální termín pro přihlášky je 9. září. Vítěz získá tisíc eur a delegátský vstup na 20. ročník festivalu Golden Drum. Vstupy získají též všichni kreativci, kteří se probojují na shortlist.

Golden Drum už také představil první řečníky z dvoudenní festivalové konference. Jsou mezi nimi Adam Kerj, šéf kreativy Accenture Song pro Evropu, Pum Lefebure, spoluzakladatelka a šéfka kreativy Design Army, nebo Janet Levine, globální šéfka pro invence v Mindshare.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk