Celkem deset premiérových květnových spotů vybrala redakce MAM a postavila je proti sobě v dalším pravidelném kvalifikačním klání. O vítězství a postup do hlavního turnaje společnosti Pražská plynárenská se postaral její spot od agentury Wilhelm Kinga, a samozřejmě také vy, kteří jste kampani dali svůj hlas.
Květnový Souboj spotů byl tentokrát do poslední chvíle velice vyrovnaný a napínavý, možná nejvyrovnanější, jaký jsme zatím měli. Vítěz ale může být jen jeden a nakonec se jím stal spot společnosti Pražská plynárenská od agentury Wilhelm Kinga.
Vítězný spot postupuje do hlavního turnaje MAM Souboje spotů, který se uskuteční v lednu příštího roku. Ve vyřazovacím formátu se utká s dalšími patnácti spoty. Pražská plynárenská květnovým vítězstvím doplnila dosavadní účastníky našeho turnaje – Pražskou energetiku (ano, zřejmě nás čeká velké derby), Bauhaus, Habánské sklepy, Partners Banku a Tesco.
Na druhém místě se umístil spot ČSOB „Aktivita na účtu se vyplácí“ od agentury Zaraguza. Spoty Pražské plynárenské a ČSOB budou také již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky vám představíme v čísle MAM 25/2024, které vyjde 17. června.
Konečné pořadí květnového Souboje spotů:










Červnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme červnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky červnového kvalifikačního kola.