Tesco zlomilo odpor soupeřů až ve třetí třetině. Především využité přesilovky řetězci pomohly k výhře v hokejovém Souboji spotů

Hokejový speciál MAM Souboje spotů nabídl napínavé klání osmi soupeřů. Hrálo se svižně a do těla. Vítěz prokázal odolnost a silnou hru u mantinelu a v rozích kluziště. Dvěma slepenými góly několik minut před závěrečnou sirénou zvítězil spot Žijeme hokejem řetězce Tesco od agentury Socialsharks.

Reklamní spot agentury Socialsharks pro Tesco postupuje do hlavního turnaje MAM Souboje spotů 2024, ve kterém budeme v lednu příštího roku společně hledat nejoblíbenější reklamu celého roku. Už nyní se může Tesco připravovat na své Nagano.

Na druhém místě se umístil spot Spolehněte se společnosti PPL od Knowlimits, na třetím místě pak Fortuna s rozdávající štěstěnou od agentury Leo Burnett.

Konečné pořadí speciálního hokejového kola:

Květnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme květnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky květnového kvalifikačního kola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk