Golden Drum představil porotu, která rozdá speciální trofeje

Ve speciální porotě Golden Drum, která ocení lokálně i globálně výjimečné kampaně, reprezentuje Česko Tereza Báčová z Mediaplus.

Už 30. mezinárodní festival kreativity Golden Drum, jehož je MAM mediálním partnerem, představil speciální All Juries porotu. Ta posoudí práce pro trofeje Genius Loci – získávají ji práce postavené na místním duchu země, Social Good – posuzované podle společenské relevance sdělení a jeho kreativní výjimečnosti, a Game Changers – pro práce z celého světa, jež se vymykají tradičním kampaním.

All Juries porota je složená z prezidentů porot a po členovi či člence z každé poroty, které vyberou pořadatelé festivalu, jenž se opět koná začátkem října ve slovinské Portoroži. Jednou z vybraných členek je i Tereza Báčová, ředitelka pro strategii a nový byznys v české pobočce skupiny Mediaplus. Ta byla též nedávno členkou poroty soutěže Agentura roku, která rozhodovala v kategorii Talent roku. Vedle All Juries pak bude Báčová ještě posuzovat práce pro ocenění Creative Media Excellence. Česko pak má v porotách ještě jednu zástupkyni, je jí spoluzakladatelka a CEO pražského Triadu, která bude posuzovat práce v sekci Omni-Channel.

Dalšími členy All Juries poroty jsou:

Mezinárodní festival kreativity přijímá přihlášky do 21. srpna, ještě do pátku 26. dubna je možné projekty přihlásit za „super early bird“ cenu. Do 28. června pak platí „early bird“ sleva.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk