„Březen, k Souboji spotů vlezem.“ Vyberte nejlepší březnový reklamní spot

© MAM

Redakce časopisu Marketing & Media dala dohromady startovací listinu březnového kvalifikačního kola Souboje spotů. Na startovní čáře se srovnalo osm prémiových spotů, které jste od března mohli vidět v televizi. Na vás je nyní, abyste vybrali ten nejlepší, nebo chcete-li nejoblíbenější.

Hlasujte pod tímto odkazem a rozhodněte o osudu svých reklamních favoritů. Hlasování končí ve čtvrtek 4. dubna v 16:00.

Vítěz měsíčního kvalifikačního kola postoupí do hlavní soutěže MAM Souboje spotů, v které se rozhodne o reklamním vítězi celého roku 2024. První dva březnové spoty budou také již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky budou otištěny v týdeníku Marketing & Media.

Prohlédněte si účastníky březnového kola:

Investování v aplikaci | Raiffeisenbank
Budoucnost jste vy | Komerční banka
Jen dobré přetrvá | Habánské sklepy
A život je krásnější | Rossmann
Co slova neřeknou | Bohemilk Opočno
Každý může mít doma úžasný svět | Vodafone
Zralci na chmelu | Gambrinus
Ochutnej osvěžující chuť bylin | Becherovka
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia