Vybrali jste vítěze únorového Souboje spotů. Která reklama u čtenářů vyhrála?

Únorové reklamní klání nabídlo souboj šesti premiérových spotů. Vítěze jste svými hlasy poslali do hlavní soutěže MAM Souboj spotů 2024, která startuje v lednu příštího roku. Vzejde z ní nejoblíbenější reklamní spot roku podle preferencí čtenářů týdeníku Marketing & Media.

Únorovým vítězem se stal spot „Když myslíte na dům nebo zahradu“, slyšíte Bauhaus. Reklama od zadavatele Bauhaus vznikla pod taktovkou agentury Jinej gang. Vítěz posbíral téměř 70 procent všech odevzdaných hlasů.

Na druhém místě skončil spot „Kdo hledá, najde dárek“ od agentury Wilhelm Kinga pro Slevomat. Oba spoty, které se umístily na prvních dvou příčkách, budou tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky testování budou otištěny v čísle MAM 12/24, které vyjde v pondělí 18. března.

Takto vypadá konečné pořadí:

Gratulujeme vítězi, který se stal druhým účastníkem hlavní soutěže týdeníku Marketing & Media o nejoblíbenější reklamu roku 2024. Doplnil lednového vítěze – Pražskou energetiku a agenturu WMC Grey.

Už nyní sbíráme březnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás, pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky březnového kvalifikačního kola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk