Soutěž PHNX Awards otevřela další ročník, přihlášky jsou zdarma

Už pátý ročník globální kreativní soutěže PHNX Awards, kterou vyhlašuje AdForum, je otevřena freelancerům, zadavatelům a kreativním i PR agenturám.

Soutěž PHNX Awards, kterou od roku 2020 vyhlašuje AdForum je otevřena pro projekty, které byly zveřejněny mezi březnem 2023 a květnem 2024. Přihlašovat je může kdokoli – lokální i síťové reklamní agentury, PR agentury, produkce, mediální agentury, designová studia, zadavatelé i freelanceři.

Celkem je možné soutěžit v 26 kategoriích rozdělených do pěti skupin – film, tisk, strategie a technika, digitál, design a práce pro dobro. Soutěž přijímá přihlášky zdarma do 5. dubna. Až v případě, kdy porotci vyberou do shortlistů, se platí poplatek 199 eur.

„Kreativita byla prubířským kamenem, když jsem PHNX Awards spustil v době, když si všichni mysleli, že je nevhodné rozdávat ceny,“ říká Philippe Paget, CEO AdForum a zakladatel soutěže, a pokračuje: „Stejně jako tehdy, i nyní je podle mě potřeba oceňovat kreativitu – tu nefér výhodu, která přimíchává nepřízeň osudu do hrnce představivosti, a tak dává vzniknout magii.“

Přihlášené práce bude hodnotit rozmanitá porota odborníků na reklamu z celého světa, v loňském ročníku měla přes 800 členů. První kolo hodnocení rozhodne o shortlistech, které budou zveřejněny 24. dubna. Pak porotci vyberou práce, jež ocení bronzem, stříbrem a zlatem. Nakonec pět porot vybere projekty pro ocenění Grand Prix. Vítězové budou představeni během online ceremoniálu 16. května.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini