Už pátý ročník globální kreativní soutěže PHNX Awards, kterou vyhlašuje AdForum, je otevřena freelancerům, zadavatelům a kreativním i PR agenturám.
Soutěž PHNX Awards, kterou od roku 2020 vyhlašuje AdForum je otevřena pro projekty, které byly zveřejněny mezi březnem 2023 a květnem 2024. Přihlašovat je může kdokoli – lokální i síťové reklamní agentury, PR agentury, produkce, mediální agentury, designová studia, zadavatelé i freelanceři.
Celkem je možné soutěžit v 26 kategoriích rozdělených do pěti skupin – film, tisk, strategie a technika, digitál, design a práce pro dobro. Soutěž přijímá přihlášky zdarma do 5. dubna. Až v případě, kdy porotci vyberou do shortlistů, se platí poplatek 199 eur.
„Kreativita byla prubířským kamenem, když jsem PHNX Awards spustil v době, když si všichni mysleli, že je nevhodné rozdávat ceny,“ říká Philippe Paget, CEO AdForum a zakladatel soutěže, a pokračuje: „Stejně jako tehdy, i nyní je podle mě potřeba oceňovat kreativitu – tu nefér výhodu, která přimíchává nepřízeň osudu do hrnce představivosti, a tak dává vzniknout magii.“
Přihlášené práce bude hodnotit rozmanitá porota odborníků na reklamu z celého světa, v loňském ročníku měla přes 800 členů. První kolo hodnocení rozhodne o shortlistech, které budou zveřejněny 24. dubna. Pak porotci vyberou práce, jež ocení bronzem, stříbrem a zlatem. Nakonec pět porot vybere projekty pro ocenění Grand Prix. Vítězové budou představeni během online ceremoniálu 16. května.