MAM Souboj spotů: známe lednového vítěze, který míří do hlavní soutěže

© MAM

Lednové kvalifikační kolo Souboje spotů nabídlo soupeření devíti premiérových reklamních spotů. Vítěz se stal prvním účastníkem MAM Souboje spotů 2024, který se bude konat v lednu příštího roku.

Lednovým reklamním šampionem se stalo Poděkování za odběr PRE Proud eko Pražské energetiky od agentury WMC Grey. Spot posbíral téměř polovinu všech hlasů.

Na pomyslné „bedně“ se dále umístily spoty Životní pojištění Flexi – děti vidí, jak žijete od agentury Boomerang Communication a na děleném třetím místě také Podnikatelský účet navždy zdarma – květinářka (mBank) od DDB Prague a Přifukujeme výhry (Sazkabet) od Dentsu Česká republika.

Vítězný spot Poděkování za odběr PRE Proud eko | Pražská energetika | WMC Grey

První dva spoty budou otestovány společností Behavio. Článek vyjde v čísle MAM 7/24. A jak hlasování dopadlo řečí čísel? Na to se podívejte níže v naší grafice.

Gratulujeme vítězi, který si zajistil zlatý kupón do hlavní soutěže MAM Souboj spotů 2024. Stejně jako malý Karlík v lednu příštího roku navštíví fantastickou továrnu Willyho Wonky v podobě naší soutěže.

Už nyní sbíráme únorové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás, pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky únorového kvalifikačního kola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk