Agentura roku představuje hlavní porotu

Marketing & Media odhaluje vizuální identitu i složení hlavní poroty soutěže pro kreativní a digitální agentury.

Pro naši soutěž Agentura roku jsme vybrali porotce. Celkem budou čtyři velice kvalitně obsazené poroty. Jejich složení vám budeme postupně odkrývat na stránkách časopisu i na stránkách mam.cz. Současně pracujeme na novém webu Agentury roku, pro niž už nám náš art director Rudolf Novák vytvořil vizuální identitu a také navrhl design cen — jak budou vypadat, si ale ještě necháme jako tajemství. Každopádně mít jednu z nich bude stát za to!


Aktuálně vám představujeme hlavní jury soutěže, tedy ty, kteří budou rozhodovat o vítězích v kategoriích Agentura roku, Malá agentura roku, Marketér roku, Nejlepší místo, kde pracovat, Agenturní startup roku, Nejlepší transformace a také rozhodnou o nejlepších kreativních, account a strategických týmech. Další tři speciální poroty vyberou postupně Nejlepší aktivitu pro talenty, Odpovědnou agenturu a také Talent roku, kterým se stane mladý profesionál z agentury či na volné noze, kterému ještě nebylo 31 let.

Jednotlivé poroty jsme se snažili poskládat tak, aby tvořily perfektní mix zkušeností, pohledů, názorů, oborů. Vedle sebe tak uvidíme a uslyšíme diskutovat například reklamního matadora Josefa Havelku, který před více než třiceti lety zakládal pobočku Leo Burnett v Česku, a Tomáše Nádra, spolumajitele CGI a kreativního studia Punctum Images. Na jednom místě se s námi potkají dva výzkumníci s různými pohledy: Lucie Vlčková z Nielsenu a Vojtěch Prokeš z Behavia. O svůj názor ohledně spolupráce s reklamními agenturami se podělí jejich dodavatelé — v porotě zasedne například Jirka Ptáček, zakladatel a majitel Bistro Films —, ale také zadavatelé se skutečně nezaned­batelnými rozpočty. A chybět nebude ani Srdcař české reklamy Petr Laštovka!

Vedle výše zmíněných v hlavní porotě jsou: Iva Menclová (T-Mobile), Jakub Petřina (PPF), Martin Troup (McDonald’s), Jan Los (L’Oreal), Jan Hortík (Livesport), Christophe Wechsler (Kiwi.com), Milan Formánek (marketingový lektor a konzultant, exRedBull), Martin Králík (Mind2Flo), Veronika Dvořáková (Havel & Partners), Tereza Rabi (LMC / Atmoskop.cz) a Radana Čechová (Marketing & Media).

Hlavní jury zasedá 28. března, do té doby vám její členy postupně představíme formou krátkých anket, názorů a glos.

Mezi odbornými partnery soutěže, která oceňuje subjekty a osoby v daném ročníku vyčnívající kvalitou odvedené práce, přístupem k oboru, tím, jak se starají o své zaměstnance a co dělají pro rozvoj talentů, jsou agentury Behavio, Nielsen Admosphere, společnost Atmoskop.cz a advokátní kancelář Havel & Partners. Odborným patnerem pro hodnocení odpovědného přístupu agentur je Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR).

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay