Seznam fórum 2024 opět inspirovalo i pomáhalo

Největší konference Seznamu se zúčastnilo přes 300 hostů z řad agentur, přímých klientů, neziskových organizací a také Seznamáků.

Za pomyslný moderátorský pultík Seznam fóra 2024 se opět postavila vtipná a pohotová Bára Hacsi, hlavní tvář rádia Expres FM, a uvedla první přednášku. Patřila Andymu Sittovi, šéfovi Seznam Brand Studia, který vysvětlil, jak v reklamě získat to nejcennější – pozornost lidí. Produktová manažerka velkých jazykových modelů v Seznamu Diana Hlaváčová hostům v následujícím vystoupení prozradila, v jaké fázi je vývoj jazykových modelů SeLLMa (Šelma), které v Seznamu interně vznikají.

Jan Šedivý, který je průkopníkem AI v akademické i soukromé sféře, během své interaktivní přednášky ukázal praktické aplikace, které využívají posledních pokroků v AI pro zvýšení produktivity práce v řadě (nejen) technologických oborů. Jiří Udatný, jenž v Seznamu řídí divizi Identity a uživatelského profilu, hovořil o „first party“ datech a jejich využití pro přesnější cílení kampaní a personalizaci reklamy.

Po přestávce se slova ujal Ondřej Tolar, ředitel divize Homepage Seznam.cz. Ve své přednášce se věnoval blogovací platformě Médium.cz a obecně rostoucí popularitě uživatelského obsahu. Sérii přednášek uzavřel tandem zástupců Českého hokeje, Ondřej Šnaidauf a Jonáš Štekr. Ti své vystoupení věnovali digitální transformaci, kterou Český hokej prodělal během uplynulé sezony. A navíc s sebou přivezli i trofej, kterou čeští hokejisté vybojovali na letošním hokejovém mistrovství.

V rámci Seznam fóra jsme také předali ceny vítězům ocenění Agenturní spolupráce roku 2023. Agentury, které spolupracují se Seznamem, se utkaly v devíti kategoriích a nejvíce zabodovaly Knowlimits Group a Wavemaker, které si odnesly po dvou cenách.

Protože v Seznamu rádi podporujeme smysluplné projekty, každá z vítězných agentur předala vybrané neziskové organizaci kredit do systému Sklik v hodnotě 50 tisíc korun. Celkem tak na podporu dobré věci putoval kredit v hodnotě 450 tisíc korun. Díky tomu mohou neziskovky efektivněji propagovat své aktivity.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka