Restartujte svůj emailing na konferenci E-mail Restart

Třetí ročník konference E-mail Restart, který proběhne 24. ledna v pražském kině Lucerna, přináší marketingovým specialistům, manažerům a ostatním zájemcům širokou škálu přednášek a případových studií. Ty se nezaměřují pouze na praktické využití umělé inteligence, ale také na témata od návrhu kreativních prvků přes marketingové strategie až po automatizaci.

Během celodenního programu vystoupí například Patrik Votoček, e-mailingový specialista z Ecomailu, Petr Miklík, CMO oříškového království Grizly nebo Adam Pýcha, E-commerce director a CMO knihkupectví Knihy Dobrovský. „Podporou událostí, jako je E-mail Restart, se snažíme přispět nejen k vzdělávání v oblasti e-mail marketingu, ale zároveň chceme posilovat a inspirovat celou naši komunitu. Propojení komunity s odborníky a vzájemné sdílení osvědčených postupů pomůže rozvoji celého oboru a úspěchu jednotlivců,“ vysvětluje Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail.

Případovou studii na téma e-mailingové strategie společnosti Grizly představí CMO společnosti, Petr Miklík. Zajímavé téma do debaty vnese také Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Ta vysvětlí, co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do poštovní schránky. O své zkušenosti s tvorbou newsletteru v módním odvětví za pomoci AI se podělí i Jan Baštýř a Jaroslav Koucký ve své případové studii, se kterou získaly dvě 3. místa v soutěži marketingové efektivity IEA.

„Program je postaven tak, aby přinesl inspiraci a praktické návody pro pomyslný restart e-mailingu ve všech jeho disciplínách. Od strategie přes hledání datových signálů až po automatizace. A to vše samozřejmě v kontextu AI, která hýbe dnešním marketingovým světem,“ doplňuje COO agentury Taste Lukáš Balek.

Kompletní program najdete na webových stránkách konference, kde lze také zakoupit vstupenky. Nově je možnost sledovat celou konferenci on-line. 

Program konference připravuje Taste. Hlavními partnery akce jsou společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing nebo Leadhub.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka