Sázka na volby Sazkabetu vyšla. Jak dopadl MAM Souboj spotů? 

Vsaď si a buď vítězem volem. Kampaň Sazkabetu s jednoduchým sdělením přesvědčivě vyhrála zářijové kvalifikační kolo MAM Souboje spotů: získala 46 procent hlasů. Druhou příčku obsadil Košík, který pro změnu vsadil na humor. Spot Žádný Čech už nemusí žít v minulosti si získal přízeň 26 procent hlasujících. 

Autoři obou spotů se mohou těšit na výsledky testů od společnosti Behavio, která je partnerem soutěže. Výsledky najdete ve vydání MAM číslo 42/2025, které vyjde 17. října.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk