Postup do finále soutěže, která hodnotí reklamy ženským pohledem, je dalším úspěchem kampaně, která už uspěla na Golden Drum či European Excellence Awards.
Globální kreativní soutěž Gerety Awards, která hodnotí reklamy ženským pohledem, představila shortlisty letošního ročníku.
České barvy hájí kampaň Nenasaditelný prsten od Leo Burnett a MSL Czech Republic ze skupiny Publicis Groupe pro organizace Prague Pride a Jsme fér. Iniciativa, která výstižně upozorňovala na více než sto rozdílů mezi registrovaným partnerstvím a manželstvím, a přispěla tak k jejich částečnému narovnání, je ve finále kategorií Effectiveness, Media a Work for Good.
Projekt už má na kontě několik úspěchů. Získal mimo jiné loni dvě stříbra na festivalu Golden Drum, připsal si dvě vítězství na European Excellence Awards, stal se nejlepší nekomerční kampaní Flema Media Awards. K tomu přibyl shortlist na soutěži Cresta.
Letos pak kampaň k trofejím přidala speciální ocenění Like generace Z a bronz z ADC Czech Creative Awards.
„Cenili jsme si prací motivovanými přispěním k dobru, ale také čistě komerční tvorby založené na dobrých insightech, dobře zpracované a plné vkusu a humoru,“ uvedla k shortlistům za region Julia Dovlatova, výkonná kreativní ředitelka pražské VML, která vedla porotu pro střední a východní Evropu. „Bylo mi potěšením diskutovat o pracích s nejlepšími kreativními lídry v oboru.
V letošním ročníku Gerety Awards v počtu nominací z pohledu zemí vedou Německo, USA, Velká Británie a Francie. Své první zástupce ve finále mají země jako Kazachstán, Paraguay a Chorvatsko.
Agenturní skupinou s nejvyšším počtem nominací je VML. Kampaň její mexické pobočky pro Whirlpool „Dancing Washers“ je také zároveň nejvíce „shortlistovanou“ kampaní.
Gerety Awards představí vítěze letošního ročníku 2. září. V následujících dnech také v sérii Jury Insights představí pohledy poroty hodnocení kampaní a trendy.
Soutěž je pojmenovaná po Frances Gerety, která pro společnost De Beers v roce 1947 vymyslela nejdéle fungující slogan „A diamond is forever“. Soutěž je rovněž nejen vizuálně laděná do podoby diamantu, čehož využívá i kampaň na podporu přihlašování.