Další ze série konferencí Eshopista, která proběhne už 17. června, se zaměří na influencery. Zkušenosti značek a agentur doplní i trendy ve vyhodnocování.
Už 17. června se v pražském Botelu Marina koná další konference Eshopista, která se zaměří na influencer marketing a jeho roli v e-commerce.
Hlavními tématy budou autenticita v influencer marketingu, strategie výběru správných tvůrců a měření reálného dopadu kampaní. Účastníci se dozví, jak nastavit dlouhodobé spolupráce, které budují důvěru, jak překonat zastaralé KPIs, i jak se vyhnout právním chybám při práci s influencery a AI.
Na konferenci mimo jiné vystoupí šéf značky GymBeam Juraj Kruželák, který odhalí, jak nastavit strategická partnerství s influencery, jež generují milionové obraty. Michaela Konopásková, která je zodpovědná za strategii pro sociální sítě a influencery v Astratexu, prozradí, jak vytvořit spolupráce, které „sedí jako ulité“.
Vojtěch Matoušek, spoluzakladatel a analytik Carl Data Company, představí moderní přístupy k vyhodnocování kampaní. Mezi večerními „Boat Talks“ například advokátka Petra Dolejšová mimo jiné prozradí, jaké právní „faily“ dělají e-shopy při spolupráci s influencery.
Kompletní program najdete na webu akce, kde si také můžete ještě zakoupit vstupenky.
Konferenci pořádá skupina Acomware s podporou asociace APEK a s partnery Blueglue, Carl Data Company, Emorfiq, Jarabot a Twisto. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, Bridge, Ecommerce tools a Exec.