Sezona zasloužených letních dovolených už klepe na dveře, ale práce na programu největší oborové konference Forum Media rozhodně nepolevuje. Řadu řečníků jsme vám již představili – a dnes k nim s velkou radostí přidáváme další.
V diáři už určitě máte výrazně označené datum 25. listopadu 2025. Toho dne se ráno setkáme v pražském O2 universu, kde nás bude čekat několik hodin nabitých znalostmi, daty, zkušenostmi i inspirací.
Vstupenky za výhodnou Early Bird cenu si můžete pořídit do konce srpna – a zažít tak během jediného dne na jednom místě, v rámci pěti scén, program, který nemá obdoby. Nejen na českém, ale ani na středoevropském trhu.
Nenechte si ujít vystoupení těchto řečníků:
Alison Dagnes – profesorka politologie na americké Shippensburg University, která se zaměřuje na politické zpravodajství a skandály. Je první, komu mezinárodní média volají o komentář, kdykoli se na veřejnost dostane sexuální aféra některého politika.
Csaba Lukács – ředitel jediného konzervativního týdeníku v Maďarsku, Mágyar Hang, který není součástí Orbánovy propagandistické mašinérie. Vládní úřady jeho časopis označují za „součást Sorosovy armády“, zahraniční agenty a fake news. Tajná služba ho spolu s dalšími dvěma novináři vyslýchala na detektoru lži. Nechává proto raději celý náklad tisknout v zahraničí, aby se vyhnul sabotážím vládní mašinerie.
Tomáš Gonsorčík – původem Slovák, který už více než 14 let působí v reklamním byznysu v New Yorku. Dnes pracuje v DDB jako „global chief strategy officer“, tedy v pozici, v níž se na světové úrovni věnuje strategickému řízení této reklamní sítě. Je uznávanou osobností v oblasti marketingové efektivity.
Gabriel Mattar – rodilý Brazilec, který již několik let působí v Německu. S DDB Berlin získal v roce 2017 vůbec prvního Titanového lva z Cannes pro Německo, a to za kampaň „Uncensored Playlist“ pro Reportéry bez hranic. Před sedmi lety začal pracovat pro agenturu Innocean Europe, spoluzaložil její berlínskou kancelář a dnes kreativně dohlíží na celou evropskou oblast.
Jessica Piotrowski – profesorka na Amsterdamské univerzitě, která se zaměřuje na digitální kompetenci a gramotnost, především u vyrůstajících generací diváků a čtenářů, a na odpovědnost médií.
Chcete být u toho? Zaregistrujte se včas a zajistěte si svou vstupenku.